تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

فرمانده بسیج پایگاه ایثارگران اداره کل تامین اجتماعی اردبیل منصوب شد

  • کد خبر : 8292
  • 04 آذر 1402 - 13:39
فرمانده بسیج پایگاه ایثارگران اداره کل تامین اجتماعی اردبیل منصوب شد
طی حکمی از طرف فرمانده سپاه ناحیه اردبیل آقای احمد اخوان به عنوان فرمانده بسیج پایگاه ایثارگران اداره کل تامین اجتماعی اردبیل منصوب شد.
به گزارش آذردید؛

در مراسمی که به همین منظور و با شرکت آقایان شیرزاده مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل سرهنگ پاسدار علی حبیب زاده فرمانده سپاه ناحیه اردبیل و جمعی از مسئولان در محل اداره کل برگزار شد، آقای احمد اخوان به عنوان فرمانده بسیج پایگاه مقاومت ایثارگران تامین اجتماعی اردبیل منصوب شد.

در این مراسم ابتدا آقای شیرزاده مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به حاضران در مراسم، از بسیج به عنوان یک تفکر و فرهنگ نام برد و افزود بسیج متعلق به یک گروه، جریان و یا فرد نیست بلکه بسیج یک اندیشه، تفکر و فرهنگ است که افراد و جریانات حول و محور این اندیشه ناب که با دوراندیشی مثال زدنی حضرت امام راحل (ره) پایه گذاری گردید قرار دارند.

 

در ادامه این مراسم سرهنگ پاسدار حبیب‌زاده ضمن اظهار خرسندی از حضور در جمع کارکنان تامین اجتماعی استان ، از بسیج به عنوان یک نهاد مردمی و انقلابی نام باید و افزود : جهاد تبیین را برای مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان بسیار مهم عنوان و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری جهاد تبیین همان زدودن غبار از روی دستاوردهای بزرگ انقلاب و درک تحلیل نادرست دشمنان می‌باشد.
در پایان این مراسم از تلاش و زحمات جهادی مدیرکل تامین اجتماعی استان با اهدای لوح سپاس توسط فرمانده سپاه ناحیه اردبیل تقدیر به عمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8292
  • 97 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.