تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

لزوم تدوین سند توسعه‌ صنعتی در شرکت تجارت دوخت برتر سبلان

  • کد خبر : 11732
  • 16 خرداد 1403 - 9:48
لزوم تدوین سند توسعه‌ صنعتی در شرکت تجارت دوخت برتر سبلان
مدیرعامل شرکت تجارت دوخت برتر سبلان اظهار داشت: لزوم تدوین سند توسعه‌ صنعتی،‌ توجه به زیرساخت‌های تولید،‌ ایجاد توازن بین حمایت از تولیدکننده و حمایت از مصرف‌کننده و ضرورت تسهیل تأمین مالی تولید، نیازمند توجه به ملاحظات راهبردی و پیش‌نیاز هرگونه سیاستگذاری جهش تولید با در اختیار داشتن برنامه‌ای مشخص برای توسعه‌ صنعتی کارخانجات است.
به گزارش آذردید؛

🔸اکبر خدامی مدیرعامل شرکت تجارت دوخت برتر سبلان در گفت‌وگو با روابط عمومی شرکت تجارت دوخت برتر سبلان اظهار داشت: لزوم تدوین سند توسعه‌ صنعتی،‌ توجه به زیرساخت‌های تولید،‌ ایجاد توازن بین حمایت از تولیدکننده و حمایت از مصرف‌کننده و ضرورت تسهیل تأمین مالی تولید، نیازمند توجه به ملاحظات راهبردی و پیش‌نیاز هرگونه سیاستگذاری جهش تولید با در اختیار داشتن برنامه‌ای مشخص برای توسعه‌ صنعتی کارخانجات است.

🔸 وی افزود: فقدان سند راهنما، افت شدید کارآیی و بهره‌وری در هزینه‌ها و نیز کاهش سرمایه‌گذاری‌ها را به همراه خواهد داشت که امری لازم و ضروری است تا منابع در پروژه‌های خوب هزینه شوند و این مهم، مبتنی بر یک چهارچوب راهنما امکان‌پذیر خواهد بود.

🔸 مدیرعامل شرکت تجارت دوخت برتر سبلان تصریح کرد: یکی از اهداف مهم تسهیل تأمین مالی تولید است که باید در کنار کنترل تورم در دستور کار قرار گیرد؛ به همین منظور فعالیت‌های مولد اقتصادی و به طور خاص سرمایه‌گذاری در راستای افزایش ظرفیت‌های بلندمدت تولید معنایی نخواهد داشت.

🔸 خدامی اضافه کرد: تثبیت شرایط کلان اقتصادی را می‌­توان مهم‌ترین عامل جهت حصول به اهداف در نظر گرفته شده برای رشد اقتصادی یک ساختار تولیدی قلمداد نمود، چرا که رشدهای بالای نقدینگی در یک فضای بی‌ثبات نه تنها نمی­‌تواند کمکی به رشد اقتصادی بالا و مستمر نماید، بلکه خود می­‌تواند با ایجاد فضای تورمی و تشدید بی‌اطمینانی به یک عامل مخرب برای سرمایه‌گذاری و توسعه ظرفیت‌های بخش واقعی اقتصاد تبدیل گردد.

🔸 وی تصریح کرد: توجه به هر نوع از این آیتم‌ها در صورتی نتیجه‌بخش خواهد بود که بتوانیم با اتکا به توان داخلی، شناخت توانمندی‌ها و به خصوص نیروی انسانی سرمایه‌گذاری نموده و با داشتن نقشه راه مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11732
  • 29 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.