تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

لزوم تعامل و ارتباط تنگاتنگ مدیر جدید روابط عمومی شهرداری با صاحبان رسانه

  • کد خبر : 8529
  • 10 آذر 1402 - 21:25
لزوم تعامل و ارتباط تنگاتنگ مدیر جدید روابط عمومی شهرداری با صاحبان رسانه
رئیس شورای شهر اردبیل از لزوم تعامل و ارتباط تنگاتنگ مدیر جدید روابط عمومی شهرداری با صاحبان رسانه خبر داد.
به گزارش آذردید؛

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: امروز در نود و دومین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل بیش از ۷ لایحه شهرداری در راستای تامین منافع شهر و شهروندان مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

🔹وی ضمن تبریک انتصاب مدیر جدید مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل(روابط عمومی) بیان کرد: همواره مجموعه مدیریت شهری از انتقاد سازنده صاحبان رسانه‌ها برای رفع مشکلات و چالش های شهری استقبال می‌کند. در واقع روند منطقی تر را قطعا می پذیریم.

🔹سیدهاشمی با بیان اینکه درخواست اعضای شورای شهر از مدیر جدید روابط عمومی این است تا با تمامی صاحبان رسانه و تمامی افکار و اندیشه ارتباط تنگاتنگ داشته باشد؛افزود: روابط عمومی شهرداری پویاترین مجموعه در توسعه و آبادانی همه جانبه شهر است.

 

🔹 وی با بیان اینکه در راستای تولید محتوای فرهنگ عمومی با ضعف شدید مواجه هستیم؛ افزود: همچنین درخواست داریم اقدامات و عملکرد این مجموعه منجر به ارتقا فرهنگ عامه از جمله افزایش  فرهنگ ترافیک و … نیز باشد.

 

🔹رئیس شورای شهر اردبیل در خصوص پخش زنده جلسات شورای شهر اردبیل از فضای مجازی گفت: با این موضوع موافقیم. اما حراست شورای شهر بایستی در چهارچوب قانون این موضوع را از مراجع قانونی استعلام کند و نتیجه نهایی را به شورای شهر جهت تصویب یک روند مشخص ابلاغ کند تا اگر از لحاظ قانونی ایرادی ندارشته باشدجلسات  به صورت زنده پخش شود.

🔹سید هاشمی با اشاره به صدور مجوز توافق شهرداری با صاحبان املاک واقع در مسیر تعریض خیابان ۳۰ متری دارو پخش جهت بازگشایی حریم پل داروپخش ،گفت: با ارایه بسته های تشویقی و صدور پروانه رایگان به یک طبقه همکف یا تجاری به ملک های واقع در تعریض، در نهایت مشکل اهالی این محدوده حل شده و حریم پل داروپخش بطور کامل بازگشایی خواهد شد.

🔹سید هاشمی همچنین عنوان کرد: در این جلسه مجوز درخواست شرکت توسعه مسکن اردبیل در خصوص قطعات الحاقی شهرک کوثر، مجوز واگذاری اقلام پزشکی موجود در اموال سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به درمانگاه جدید الاحداث در محله گلغان صادر و درنهایت با رای اکثریت اعضای شورای شهر تفریق بودجه سال ۱۴۰۱ شورای اسلامی شهر اردبیل تصویب شد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8529
  • 50 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.