تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

همایش توسعه حل اختلاف استان اردبیل برگزار شد

  • کد خبر : 7745
  • 17 آبان 1402 - 11:52
همایش توسعه حل اختلاف استان اردبیل برگزار شد
همایش توسعه حل اختلاف استان اردبیل به مناسبت سالروز تشکیل شوراهای حل اختلاف با حضور مسئولان قضایی استان، اعضا و دبیران توسعه حل اختلاف استان برگزار شد.
به گزارش آذردید؛

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در ابتدای این مراسم با قدردانی از زحمات و تلاش های کارکنان توسعه حل اختلاف استان در ترویج و توسعه صلح و سازش در جامعه اظهار داشت: میزان مختومه شدن پرونده ها با صلح و سازش در پرونده های ارجاعی به توسعه حل اختلاف نشان دهنده این موضوع است که خانواده بزرگ و وزین توسعه حل اختلاف نقش بسیار مهم و ارزنده ای در صلح و سازش در بین شهروندان  داشته است. به خصوص  اقدام شاخص واحد های مصالحه در اخذ رضایت از اولیای دم در پرونده های قصاص نشان دهنده عملکرد قابل تحسین مسئولان و  کارکنان توسعه حل اختلاف است.
مقام عالی قضایی استان با بیان اینکه متاسفانه میزان تشکیل پرونده ها در خصوص برخی از آسیب های اجتماعی در شأن مردم ولایی و حسینی اردبیل نیست گفت: باید نهاد های فرهنگی و دستگاه های مرتبط اقدامات و برنامه ریزی های تأثیرگذار و بیش از پیش در مقابله و پیشگیری از این آسیب ها به ویژه در بحث اختلافات خانوادگی و طلاق داشته باشند.
تکریم ارباب رجوع، ارایه خدمت صادقانه  بر مدار قانون و نیز استفاده از ظرفیت های فن آوری نوین در جهت تسریع و تسهیل در رسیدگی به امورات مردم از دیگر توصیه های مقام عالی قضایی استان در این مراسم بود.
در پایان این از قضات و کارکنان نمونه توسعه حل اختلاف تجلیل به عمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=7745
  • 72 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.