تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

پیشرفت چشمگیر حوزه صنعت استان در دوران انقلاب اسلامی ایران

  • کد خبر : 10342
  • 15 بهمن 1402 - 12:28
پیشرفت چشمگیر حوزه صنعت استان در دوران انقلاب اسلامی ایران
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی ایران آثار و برکات فراوانی برای کشور و استان ما به ارمغان آورده است که یکی از مهمترین آنها، پیشرفت در حوزه علم و صنعت است.
به گزارش آذردید؛

هاشم علایی ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، آثار و برکات فراوانی در حوزه صنعت استان ایجاد کرده است که توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از نمونه این پیشرفت‌ها بوده است.
علایی تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی ایران و قبل از تاسیس استان اردبیل، این استان تنها دارای یک شهرک صنعتی بود که به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هم اکنون شاهد فعالیت ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی و رشد بیش از ۲۸ برابری اراضی در اختیار شهرک‌های صنعتی هستیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران در استان، یکی از دغدغه‌های مهم این شرکت است تا با اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف، در جهت کمک به اشتغال آفرینی و توسعه صنعتی استان حرکت کنیم.
علایی تصریح کرد: بیش از ۲۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرا می‌شود که با جذب اعتبارات عمرانی و تکمیل زیرساخت‌ها، تلاش خواهد شد سطح رضایتمندی واحدهای تولیدی افزایش یابد.
علایی ادامه داد: برای پیروزی این انقلاب و امنیت کشور، خون شهیدان فراوانی نثار شده است که ما مدیران باید قدردان این شهیدان باشیم و با خدمت صادقانه به رشد و پیشرفت کشور کمک کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10342
  • 46 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.