تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

۹ تور صنعتی برای ۱۳۳ واحد تولیدی استان برگزار شد

  • کد خبر : 10204
  • 07 بهمن 1402 - 10:38
۹ تور صنعتی برای ۱۳۳ واحد تولیدی استان برگزار شد
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبیل از برگزاری 9 تور صنعتی ويژه بازديد واحدهاي توليدي استان از نمايشگاه‌ها و توليد كنندگان موفق كشور، در 10 ماه اول سال جاري خبر داد.
به گزارش آذردید؛

هاشم علایی ضمن بیان این خبر اظهار داشت: برگزاری تورهای صنعتی از جمله برنامه‌های حمایتی این شرکت به منظور ارتقاء تکنولوژی و توانمند سازی صاحبان صنایع است که در قالب این برنامه حمایتی، صنعتگران و تولید کنندگان می‌توانند ضمن بازدید از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و واحدهای تولیدی موفق کشور، به تبادل اطلاعات، تجارب و هم‌رسانی فناوری بپردازند.
علایی از تحقق ۱۸۰ درصدی برنامه‌های این شرکت در شاخص حمایتی برگزاری تورهای صنعتی خبر داد و افزود: در ۱۰ ماه نخست سال جاری، ۹ تور صنعتی برای واحدهای تولیدی استان برگزار شده است که در قالب این تورهای صنعتی، ۱۳۳ واحد تولیدی از نمایشگاه‌ها و واحدهای موفق کشور بازدید کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: استفاده از تجربیات واحدهای موفق و خلاق و همچنین مشورت و رایزنی می‌تواند طرح و ایده نو ایجاد کند و باعث پیشرفت و موفقیت یک واحد تولیدی شود که به همین علت، تورهای صنعتی ابزار بسیار مهمی در این مسیر محسوب می‌شوند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اجرای چنین برنامه‌های حمایتی بتوان در پیشبرد اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی که همان حمایت از واحدهای تولیدی است، نقش مثبتی داشت و در بهبود عملکرد آنان به جهت استفاده از تجربیات سایر تولید کنندگان نیز موثر واقع شد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10204
  • 89 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.