تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
در قالب همکاری مشترک با قرارگاه حضرت زهرا(س)؛

آماده برگزاری دوره‌های تخصصی مهارت محور در مناطق کم برخوردار استان هستیم

  • کد خبر : 10389
  • 17 بهمن 1402 - 12:38
آماده برگزاری دوره‌های تخصصی مهارت محور در مناطق کم برخوردار استان هستیم
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، گفت: در قالب همکاری مشترک با قرارگاه حضرت زهرا(س)؛ آماده برگزاری دوره های تخصصی مهارت محور در مناطق کم برخوردار استان هستیم.
به گزارش آذردید؛

حسام رسولی، در نشست هم اندیشی با دبیر قرارگاه فرهنگی- اجتماعی حضرت زهرا(س) اردبیل با اشاره به فعالیت‌های آموزشی این نهاد انقلابی، تصریح کرد: آموزش های مهارت محور با رویکرد کارآفرینی منجر به اشتغال از فعالیت های مهم جهاددانشگاهی است و هم اکنون بصورت مطلوب در سطح استان در حال انجام می باشد که امکان همکاری مشترک در این زمینه فراهم است.
وی خط و مشی جهاددانشگاهی در آموزش های کوتاه مدت را آموزش های تخصص محور و مهارت محور عنوان کرد و ادامه داد: توانمند سازی جوانان و نیروی کار جامعه از اهداف مهم ما در برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت است و در این راستا با همکاری اداره کل بانوان و امور خانواده استانداری اردبیل، طرح آموزش و توانمندسازی بانوان استان اردبیل در حال اجرا می باشد.
رسولی به خدمات جهاددانشگاهی در حوزه سلامت و درمان نیز اشاره کرد و افزود: با عنایت به میزان موفقیت‌های قابل توجه مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی در این زمینه نیز آماده همکاری مشترک در زمینه شناسایی، معرفی و درمان و اقدام خیرخواهانه در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت هستیم .
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با اعلام اینکه دفتر بانک خون بند ناف رویان در واحد اردبیل فعال بوده و به مردم ارائه خدمات می نماید تصریح کرد: با توجه به اینکه درصد بیشتر مراجعین به این دفتر، افرادی هستند که تمکن مالی دارند، برای ارائه خدمات به اقشار محروم از طریق خیرین و قرارگاه حضرت زهرا(س) نیز اعلام آمادگی داریم.
علی حسن زاده، دبیر قرارگاه فرهنگی- اجتماعی حضرت زهرا(س) اردبیل نیز در این نشست با بیان اینکه در طول فعالیت این قرارگاه، طرح‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی توسط جوانان مستعد و داوطلب محلات در استان اردبیل برگزار شده است، اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر محله محور کردن اقدامات فرهنگی و اجتماعی، گروه‌های مختلف در هر کدام از مناطق استان تشکیل و اعضای فعال فعالیت خود را در طول این مدت در قالب آموزش، توانمندسازی، اشتغال، فعالیت های خیرخواهانه و غیره انجام داده اند.
وی پیگیری اشتغال به دنبال آموزش های تخصصی را از فعالیت‌های مهم این قرارگاه عنوان کرد و افزود: در قالب ایجاد نمایشگاه‌های عرضه و فروش محصولات و صنایع دستی، افراد آموزش دیده سعی کرده‌ایم زمینه درآمدزایی را برای خانواده‌های آموزش دیده فراهم نماییم.
حسن زاده از همکاری در زمینه آموزش‌های تخصصی ویژه توانمندسازی بانوان استان، مدیریت افکار عمومی در قالب استفاده از ظرفیت مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) استقبال کرد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10389
  • 31 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.