تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

افزایش برق‌رسانی به واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل

  • کد خبر : 3500
  • 20 اردیبهشت 1401 - 9:37
افزایش برق‌رسانی به واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با اجرای پست دوم برق، برق‌رسانی به واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل افزایش می‌یابد.
به گزارش آذردید؛

محمد اهلی در نشست مشترک با اعضای هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل اظهار کرد: در طول چند سال گذشته اعتبارات بسیار خوبی برای توسعه شهرک های صنعتی هزینه شده که عمده این اعتبارات از محل منابع داخلی و ملی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: حل مشکلات واحدهای تولیدی از مهمترین دغدغه های شرکت شهرک های صنعتی و مسئولان استانی است و انتظار صاحبان صنایع این است تا اعتبارات کافی از محل تملک دارایی ها توسط فرمانداران شهرستان ها به توسعه شهرک های صنعتی اختصاص یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با اشاره به قطعی برق در شهرک های صنعتی افزود: با تعامل با واحدهای تولیدی تلاش خواهد شد تا میزان برق مصرفی واحدهای تولیدی در ساعات اوج مصرف تابستان امسال مدیریت شده و قطعی احتمالی برق به حداقل ممکن کاهش یابد.

اهلی اجرای پست دوم برق در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل را از مهمترین برنامه های این شرکت برای تامین برق پایدار برای توسعه این شهرک صنعتی برشمرد و افزود: با اجرای این پروژه که با همکاری شرکت برق منطقه ای آذربایجان اجرا خواهد شد برق رسانی به واحدهای تولیدی افزایش خواهد یافت.

این مسئول شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل را بزرگترین و از جمله مهمترین شهرک های صنعتی استان اردبیل برشمرد و گفت: این شهرک با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان قطب صنعت استان محسوب می شود که با برنامه ریزی های انجام شده تلاش می شود تا مشکلات زیرساختی این شهرک صنعتی مرتفع شود.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=3500
  • 161 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.