تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

افزایش همکاری‌های مجلس و دستگاه قضایی برای تسریع تکمیل پروژه‌های مجتمع قضایی

  • کد خبر : 5138
  • 14 اردیبهشت 1402 - 10:48
افزایش همکاری‌های مجلس و دستگاه قضایی برای تسریع تکمیل پروژه‌های مجتمع قضایی
دبیر کارگروه استانی تفاهم نامه قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی گفت: با هماهنگی لازم صورت گرفته با نمایندگان مجلس پروژه احداث دادگستری شهرستان اردبیل برای بهبود خدمت رسانی قضایی به مردم است.
به گزارش آذردید؛

در راستای تفاهم‌نامه همکاری قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی و با هماهنگی رئیس کل دادگستری استان و پیگیری معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان  حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی از مجتمع در حال ساخت توسعه حل اختلاف استان بازدید کرد.

پس از این بازدید و در نشستی ضمن ارائه گزارش و میزان پیشرفت کار از سوی اداره فنی و مهندسی دادگستری استان هماهنگی لازم برای اخذ اعتبار از مرکز صورت گرفت.

یوسف خدادادی، دبیر کارگروه استانی تفاهم‌نامه قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: علاوه بر اهتمام به تکمیل مجتمع توسعه حل اختلاف استان، با هماهنگی لازم صورت گرفته با نمایندگان مجلس شورای اسلامی پروژه احداث دادگستری شهرستان اردبیل که از مطالبات به‌حق شهروندان و از نیازهای اصلی دستگاه قضایی برای بهبود خدمت‌رسانی قضایی به مردم است به صورت جدی در دستور کار قرار دارد که امید است این امر در سایه تعاملات مطلوب هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

طرح احداث ساختمان دادگستری اردبیل به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع به عنوان طرح اولویت دار قوه قضائیه تصویب شده که به منظور اجرایی کردن آن و اعمال ماده ۲۳ به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است تا مراحل آن سپری به مرحله اجرایی برسد.
Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=5138
  • 70 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.