تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

انجام حمایت از سرمایه‌گذاران شهرک های صنعتی

  • کد خبر : 3345
  • 06 اردیبهشت 1401 - 14:25
انجام حمایت از سرمایه‌گذاران شهرک های صنعتی
مدیرعامل شهرک صنعتی اردبیل اظهار داشت: برنامه‌های حمایتی مختلفی از سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی انجام می‌شود که با این برنامه‌های حمایتی تلاش شده حجم ورودی سرمایه‌گذاری‌ها در استان افزایش یابد.
به گزارش آذردید؛

محمد اهلی پیش از ظهر امروز در بازدید از شهرک صنعتی اردبیل اظهار داشت: برنامه‌های حمایتی مختلفی از سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی انجام می‌شود که با این برنامه‌های حمایتی تلاش شده حجم ورودی سرمایه‌گذاری‌ها در استان افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تلاش تمامی مسئولان برای برطرف کردن موانع تولید و اشتغال و حل مشکلات واحد‌های تولیدی خبر داد و افزود: با اقدامات انجام شده در سال گذشته ۳۲ واحد راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی به چرخه تولید بازگشته‌اند که با احیای این واحد‌های تولیدی، برای بیش از ۴۰۰ نفر اشتغال مجدد ایجاد شده است.

اهلی با بیان اینکه با تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری، زمینه حضور سرمایه‌گذاران در استان فراهم شده است خاطرنشان کرد: در شهرک‌های صنعتی تلاش می‌شود با واگذاری زمین به صورت شرایط نقد و اقساط و همچنین ارائه مشوق‌های سرمایه‌گذاری بلاعوض، حمایت‌های همه جانبه‌ای از واحد‌های تولیدی انجام شود.

وی افزود: با توجه به حجم سرمایه‌گذاری‌های انجام شده و زیرساخت‌های تامین شده، شهرک‌های صنعتی بهترین مکان ممکن برای حضور سرمایه‌گذاران است و این شرکت در سال مزین به «سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» از هیچ کوششی برای حمایت از تولید از خود دریغ نخواهد کرد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=3345
  • 268 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.