تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک دانش بنیان بین شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و شرکت ازمیر ارمغان ترکیه

  • کد خبر : 8084
  • 24 آبان 1402 - 13:45
انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک دانش بنیان بین شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و شرکت ازمیر ارمغان ترکیه
  انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک دانش بنیان بین شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و شرکت ازمیر ارمغان ترکیه با موضوع تولید و تکثیر انواع بذور هیبرید محصولات زراعی و گلخانه ای در سالن جلسات برگزار گردید.
به گزارش آذردید؛

✅ این تفاهم نامه که به امضای صمد بهزاد، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان و اوزگور آلتاش، مدیر تولید فنی و توسعه شرکت ازمیر ارمغان ترکیه رسید، از لحاظ دانش بنیان در طول تاریخ تاسیس این بنگاه اقتصادی بی سابقه بوده و برای اولین بار اتفاق افتاد که برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت زیادی را شامل می شود.

✅ تفاهم نامه مذکور، اهداف زیادی را دنبال می کند که مشارکت در تولید بذور، برندسازی محصولات تولیدی با برند اگروتیپ مغانه، فروش محصولات تولیدی توسط طرف قرارداد، انتقال دانش و تکنولوژی طرف خارجی به کارشناسان شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و توسعه صادرات از آن جمله است.

✅ علاوه بر آن، محصولاتی از قبیل ارقام سافالیکس وان و سوریا در زمینه تولید بذور ذرت، ارقام جدید پنبه برای کشت اول و دوم و همچنین سبزیجات، صیفی جات و نشا که ثبت ارقام ملی شده و برای شرکت و ایران مقرون به صرفه است، نیز وارد کشور خواهد شد.

✅ در این تفاهم نامه قید شد، محصولات تولید شده مشترک با برند اگروتیپ مغانه در راستای توسعه سیاست های صادرات محور نظام جمهوری اسلامی به ممالک خارجی همچون ترکیه، هندوستان، عراق، آلمان، روسیه و کشورهای حاشیه خزر صادر خواهد شد. این امر افزون بر درآمدزایی، ایجاد اشتغال مولد و پایدار و رفع وابستگی به بیگانگان، زمینه ارزآوری را نیز فراهم می کند.

✅ لازم بذکر است، در این مراسم مدیرعامل؛ اعضای هیئت مدیره؛ معاون اداری، مالی و بازرگانی؛ معاون برنامه ریزی، امور اقتصادی و سرمایه گذاری؛ برخی از مدیران میانی شرکت؛ فرماندار شهرستان پارس آباد، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و نماینده تام الاختیار شرکت ازمیر ارمغان ترکیه در ایران حضور داشت.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8084
  • 33 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.