تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بازدید معاون رئیس کل دادگستری استان از طرح های شهرداری اردبیل در مناطق کم برخوردار

  • کد خبر : 6580
  • 04 شهریور 1402 - 6:53
بازدید معاون رئیس کل دادگستری استان از طرح های شهرداری اردبیل در مناطق کم برخوردار
معاون رئیس کل دادگستری استان در بازدیدی که به همراه شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از طرح های مناطق کم برخوردار اردبیل داشت ، گفت: طرح های بسیار خوبی در این مناطق توسط شهرداری اجراء شده است که از جمله مهمترین آنها که مورد بازدید قرار گرفت.
به گزارش آذردید؛

یوسف خدادادی معاون رئیس کل دادگستری استان در بازدیدی که به همراه شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از طرح های مناطق کم برخوردار اردبیل داشت ، گفت: طرح های بسیار خوبی در این مناطق توسط شهرداری اجراء شده است که از جمله مهمترین آنها که مورد بازدید قرار گرفت؛ ایجاد پارک تفریحی شش هکتاری واقع در منطقه میر اشرف اردبیل بود که به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد. همچنین با برنامه ریزی های صورت گرفته از ۸۸ کوچه خاکی شناسایی شده در سطح شهرستان اردبیل بسیاری از آن ها آسفالت ریزی شده که از مهم ترین خواسته های شهروندان نیز بوده است.
وی ادامه داد: بهسازی نوران چای که مشکلات بسیاری اعم از عبور و مرور و مسائل بهداشت بوجود آورده بود که خوشبختانه با سرمایه گذاری قابل توجهی این مشکلات مرتفع شده است که جا دارد شهروندان عزیز نیز همکاری خوب و بیش از پیش در زمینه رعایت مسائل بهداشتی در این منطقه داشته باشند.
اجرای طرح های ورزشی متعدد در این مناطق ، احداث درمانگاه مدرن و مجهز و نیز ایجاد مجتمع ها و فضا های فرهنگی که در این مجتمع ها دوره های مختلف فرهنگی و آموزشی منجمله پیشگیری از وقوع جرم با مشارکت و همکاری دستگاه های مربوطه در حال انجام است.
معاون رئیس کل دادگستری استان در ادامه از اقدامات شهرداری اردبیل در توجه به مناطق کم برخوردار و توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق مختلف شهری قدردانی نموده و گفت: دستگاه قضایی همواره از این گونه اقدامات که موجب جلب رضایتمندی عمومی مردم می گردد حمایت می کند.
بازدید و بررسی پرونده های اجرای احکام ماده ۱۰۰ شهرداری اردبیل و نیز بازدید ازمجتمع گلخانه ای شهرداری اردبیل از دیگر برنامه های این بازدید بود.

زهرا رضازاده

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=6580
  • 52 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.