جلسه بررسی دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت در خصوص برنامه آنکالی، مقیمی و ماندگاری پزشکان به ریاست دکتر علی محمدیان، رئیس دانشگاه و با حضور معاونین توسعه مدیریت و منابع، درمان و آموزش در اتاق رئیس دانشگاه برگزار شد.
با حضور معاونین دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، جلسه بررسی ادغام استانداردهای اعتباربخشی درمان و آموزشی بیمارستان ها برگزار شد
جلسه بررسی ادغام استانداردهای اعتباربخشی درمان و آموزشی بیمارستان ها با حضور معاونین آموزش و درمان دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه که در سالن جلسات معاونت درمان دانشگاه برگزار شد در خصوص مزایا و معایب این طرح، بحث و تبادل نظر شد.
جلسه کمیسیون ماده ۲۰ آزمایشگاه دانشگاه به منظور رسیدگی به پرونده های ارسالی از طریق سامانه صدور پروانه و مدیریت اطلاعات پزشکی به ریاست دکتر رامین نسیمی دوست، معاون درمان دانشگاه و با حضور اعضای کمیسیون در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه در خصوص تاسیس، صدور پروانه مسئولیت فنی و سایر فرآیندهای ارسالی بحث و تبادل نظر شد.