تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

برنامه های گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی در اردبیل برگزار می شود

  • کد خبر : 2842
  • 16 آذر 1400 - 13:40
برنامه های گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی در اردبیل برگزار می شود
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل صبح امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در اردبیل اظهار داشت: ظرفیت‌های مردمی برای برگزاری برنامه‌های بزرگداشت سردار دل‌ها استفاده می‌شود تا بتوانیم این مراسم ارزشمند را به صورت اجتماع‌محور و مشارکت مردمی برگزار کنیم.
به گزارش آذردید؛

رضوان باقلاچی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل صبح امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در اردبیل اظهار داشت: ظرفیت‌های مردمی برای برگزاری برنامه‌های بزرگداشت سردار دل‌ها استفاده می‌شود تا بتوانیم این مراسم ارزشمند را به صورت اجتماع‌محور و مشارکت مردمی برگزار کنیم.

وی با اشاره به این که نظرات مردمی در برگزاری این مراسم استفاده می‌شود، بیان کرد: تمامی دستگاه‌های فرهنگی و مربوطه استان نیز در امر برگزاری این مراسم باید همکاری و مشارکت‌های لازم را داشته باشند تا با بهره‌گیری از نظرات اقشار مختلف مراسمی در شان شهید سلیمانی در استان برگزار و مورد قبول همگان واقع شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: ارسال برنامه‌های مختلف با این محور به دبیرخانه بزرگداشت سردار سلیمانی برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه امری لازم و ضروری است که به همین منظور درصدد هستیم با ارائه خدمات اجتماعی به مردم فرهنگ‌سازی‌های لازم را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رقم زده و برنامه‌های اجرایی را به نام شهدا مزین کنیم.

باقلاچی ادامه داد: با توجه به این که در حال حاضر کنگره بزرگداشت شهدای استان انجام نیافته از سال آینده اقدامات لازم در این زمینه مبنای کار قرار گرفته و مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی نیز برای دی ماه با ۱۷ عنوان برنامه در نظر گرفته شده که همزمان با روز بصیرت، سالگرد شهادت شهید سلیمانی و روز شهادت حضرت فاطمه(س) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم در راستای برگزاری این برنامه‌ها در نظر گرفته شده که به همین منظور فضاسازی و اطلاع‌رسانی‌های لازم به صورت مناسب و قابل قبول انجام یابد تا بتوانیم به این شکل مراسمی برگزار کنیم که مورد توجه همگان واقع شود و تاثیرگذاری قابل قبولی را نیز داشته باشد که این موضوع بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=2842
  • 442 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.