تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

برگزاری دوره آموزشی “سمپ” برای کارکنان جدیدالاستخدام دادگستری استان اردبیل

  • کد خبر : 10398
  • 18 بهمن 1402 - 7:50
برگزاری دوره آموزشی “سمپ” برای کارکنان جدیدالاستخدام دادگستری استان اردبیل
به همت معاونت‌ فناوری و برنامه‌ ریزی دادگستری استان اردبیل ،جلسه آموزشی آشنایی کارکنان جدید الاستخدام با سامانه مدیریت پرونده (سمپ) ، در محل سالن جلسات حوزه ریاست کل دادگستري استان برگزار شد.
به گزارش آذردید؛

به همت معاونت‌ فناوری و برنامه‌ ریزی دادگستری استان اردبیل ،جلسه آموزشی آشنایی کارکنان جدید الاستخدام با سامانه مدیریت پرونده (سمپ) ، در محل سالن جلسات حوزه ریاست کل دادگستری استان برگزار شد.

صادق زاده معاون فناوری و برنامه ریزی دادگستری استان هدف اصلی این دوره آموزشی را افزایش دانش و مهارت کاربران در استفاده‌ از سامانه مدیریت پرونده‌ قضایی عنوان‌ کرده و اظهار داشت: برگزاری اینگونه دوره ها بهبود قابل توجهی در ارتقا دانش کاربران دراستفاده موثر از سامانه سمپ و توسعه خدمات قضایی ایجاد خواهد کرد.
وی از زحمات معاون منابع انسانی دادگستریاستان به لحاظ فراهم کردن زمینه برگزاری این جلسه و نیز مدیر فناوری دادگستری استان به جهت ارایه اطلاعات مفید به کارکنان جدید الاستخدام دادگستری قدردانی کرد.
صادق زاده افزود: با برگزاری این دوره آموزشی، مسیری جدید در جهت بهبود فرآیندهای قضایی دادگستری استان آغاز شده و امید است این گام مثبت به سوی بهبود خدمات قضایی استمرار داشته باشد.
در ابتدای این جلسه، علیزاده مدیر فناوری اطلاعات به طور جامع به آموزش سامانه سمپ و ارائه اطلاعات مفید برای کاربران پرداخت تا کارکنان جدید الاستخدام با استفاده از این فرصت با کاربردهای عملی و نحوه استفاده از این سامانه آشنا شوند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10398
  • 45 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.