تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

برگزاری ۶۳ دوره آموزشی برای ۱۵۰۰ نفر از شاغلین واحدهای تولیدی در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 3192
  • 02 اسفند 1400 - 12:56
برگزاری ۶۳ دوره آموزشی برای ۱۵۰۰ نفر از شاغلین واحدهای تولیدی در سال ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان اردبیل با اشاره به نقش مهم و راهبردي آموزش در افزایش دانش و مهارت، از برگزاری دوره های آموزشی رایگان برای واحدهای تولیدی استان خبر داد.
به گزارش آذردید؛

محمد اهلی در جلسه کارگروه آموزش، ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: به منظور افزایش دانش و بهره وری، شرکت شهرک‌های صنعتی نگاه ویژه ای به بحث آموزش شاغلین واحدهای تولیدی دارد که به همین منظور، نیازهای سالیانه واحدهای تولیدی احصاء و نسبت به برگزاری این دوره ها اقدام می شود.
وی ادامه داد: بر این مبنا، از ابتدای سال جاری تاکنون برای بیش از ۱۵۰۰ نفر از واحدهای تولیدی آموزش های کاربردی ارائه شده که این آموزش ها در قالب ۶۳ دوره آموزشی بوده است.
اهلی این دوره های آموزشی را با سرفصل های متنوع در زمینه ارتقاء مهارت شاغلین، موضوعات مدیریتی و منابع انسانی، توسعه بازار و کارآفرینی برشمرد که برای همه واحدهای تولیدی داخل و خارج از شهرک های صنعتی ارائه می شود.
وی تصریح کرد: شرکت شهرکهای صنعتی این آمادگی را دارد تا به نیازهای آموزشی واحدهای تولیدی رسیدگی و این دوره ها را در همان محل واحدهای تولیدی برگزار کند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ابراز امیدواری کرد تا با اقدامات مناسب و فرهنگ سازی های لازم، مقوله آموزش در میان صنعتگران نهادینه شود تا واحدهای صنعتی با افزایش دانش و تکنولوژی بتوانند کیفیت تولید و کارایی کارکنان خود را ارتقاء دهند تا شاهد رونق بیش از پیش تولید و صنعت استان باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=3192
  • 345 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.