تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تاکید امام جمعه اردبیل بر حمایت همه‌جانبه مسئولان از سرمایه‌گذاران و صادرکنندگان

  • کد خبر : 2730
  • 20 آبان 1400 - 13:31
تاکید امام جمعه اردبیل بر حمایت همه‌جانبه مسئولان از سرمایه‌گذاران و صادرکنندگان
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: حمایت همه‌جانبه مسئولان از سرمایه‌گذاران و صادرکنندگان امری لازم و ضروری است تا زمانی که بتوانند برای توسعه استان نیز اقدام کنند و انتظار داریم مسئولان در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.
به گزارش آذردید؛

آیت‌الله سیدحسن عاملی صبح امروز در بازدید از واحدهای تولیدی اردبیل اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای افزایش صادرات صنایع غذایی اردبیل و توسعه بهره‌وری آن‌ها نیازمند استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دامپروری و صادراتی در استان است.

وی بیان کرد: حمایت همه‌جانبه مسئولان از سرمایه‌گذاران و صادرکنندگان امری لازم و ضروری است تا زمانی که بتوانند برای توسعه استان نیز اقدام کنند و انتظار داریم مسئولان نسبت به حمایت‌های همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران و صادرکنندگان استان اقدامات لازم و اساسی را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: نگاه صادقانه مسئولان در ابعاد اقتصادی و اشتغال‌زایی امری لازم و ضروری است که درصدد هستیم با رفع چالش‌های پیش رویمان زمینه توسعه سرمایه‌گذاری در استان را فراهم کرده و مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم.

عاملی اظهار کرد: تدوین سند چشم‌انداز توسعه هدفمند استان در دستور کار قرار دارد که به همت سرمایه‌گذاران استانی و حمایت همه‌جانبه مسئولان استان به جد مورد پیگیری قرار می‌گیرد و نباید در این حوزه با کسی مماشات کرد بلکه باید با بالا بردن اشرافیت و جدیت عرصه را فرصت‌طلبان تنگ کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=2730
  • 452 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.