تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تحقق ۵۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان اردبیل

  • کد خبر : 7244
  • 24 مهر 1402 - 9:10
تحقق ۵۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان اردبیل
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری اردبیل از تحقق 54 درصدی تعهد اشتغال در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: امسال برای سه هزار و ۴۸۹ نفر شغل ایجاد شده است.
به گزارش آذردید؛
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری اردبیل از تحقق ۵۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: امسال برای سه هزار و ۴۸۹ نفر شغل ایجاد شده است.

عبدالله نعیمی پیش از ظهر امروزدر جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان اردبیل که با حضور مدیران ۲۸ دستگاه اجرایی در فرمانداری اردبیل برگزار شد، گفت:امسال میزان تعهد اشتغال شهرستان اردبیل ۶ هزار و ۴۱۳ نفربود که از این میزان تاکنون اشتغال سه هزار و ۴۸۹ نفر محقق شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری اردبیل با اشاره به راست‌آزمایی تسهیلات اعطایی بانک‌ها ادامه داد: بازدیدهای مستمر و میدانی کمیته نظارت جهت راست‌آزمایی تسهیلات اعطایی از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ و نیز بررسی کم و کیف اعطای تسهیلات مشاغل خانگی توسط بانک‌های عامل تشدید می‌شود.

نعیمی همچنین با اشاره به تسهیل روند عملیات اجرایی طرح‌های اقتصادی در اردبیل گفت: حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اجرای طرح‌های اقتصادی صورت می‌گیرد تا شاهد رونق تولید و اشتغال در این شهرستان باشیم.

 

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=7244
  • 80 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.