تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
همزمان با برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل؛

جمعیت هلال احمر استان اردبیل به دیدار سه خانواده شهید امدادگر رفت

  • کد خبر : 11251
  • 06 اردیبهشت 1403 - 14:26
جمعیت هلال احمر استان اردبیل به دیدار سه خانواده شهید امدادگر رفت
همزمان با برگزاری یادواره شهدای امدادگر در اردیبهشت ماه سال جاری جمعیت هلال احمر استان اردبیل به دیدار خانواده سه شهید امدادگر اردبیلی رفتند.
به گزارش آذردید؛

جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مناسبت برگزاری یادواره شهدای امدادگر در استان اردبیل به دیدار خانواده شهیدان امدادگر اسرافیل بدر پرچین سفلی( شهادت ۱۳۶۳ تدفین در گلزار شهدای بهشت فاطمه) ، سید علی سید هدی( شهادت ۱۳۶۱ تدفین گلزار شهدای قاسمیه) و حضرتقلی عقلمندی ( شهادت ۱۳۶۱ تدفین در گلزار شهدای بهشت فاطمه) رفته و با خانواده ایشان دیدار و گفت وگو کردند.

این شهیدان گرانقدر به عنوان “بهیار امداگر” در جبهه های جنگ خدمت رسانی می کردند که در درگیری با نیروهای بعثی عراق ( خاک عراق ) به شهادت رسیده و در گلزارهای اردبیل دفن شده اند.

در این دیدار اکبر قیامی اذعان کرد به مناسبت برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان بر خود وظیفه دانستیم تا خدمت خانواده این شهیدان گرانقدر رسیده و با احترام به مقام شامخ این شهیدان دعوتنامه یادواره شهدای امدادگر را که در ۲۰ اردیبهشت برگزار می شود، به یادگاران این شهیدان عزیز تقدیم کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه شهدا سرمشق و الگوی ما هستند، اظهار کرد: دیدار خانواده شهدا توفیقی الهی است و بر ما وظیفه است قدردان مادران، همسران و بازماندگان آن ها باشیم و راه آن ها را ادامه دهیم.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11251
  • 12 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.