تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رویکرد تشکیلات قضایی استان اردبیل، حمایت قانونمند و قاطع از ضابطان است

  • کد خبر : 8170
  • 29 آبان 1402 - 8:33
رویکرد تشکیلات قضایی استان اردبیل، حمایت قانونمند و قاطع از ضابطان است
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان با همراهی میرعلیزاده رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان در حاشیه بازدید از کلانتری های ۱۵ حافظ و ۱۶ سبلان اردبیل گفت : رویکرد تشکیلات قضایی استان اردبیل، حمایت قانونمند و قاطع از ضابطان است.
به گزارش آذردید؛

امیر اصلان حسینیان معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان با همراهی میرعلیزاده رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان در حاشیه بازدید از کلانتری های ۱۵ حافظ و ۱۶ سبلان اردبیل گفت : رویکرد تشکیلات قضایی استان اردبیل، حمایت قانونمند و قاطع از ضابطان است.

وی افزود: در راستای نظارت بر حسن انجام وظایف محوله و اجرای دستورات مقامات قضایی ، به صورت مستمر از کلانتری ها و مراجع انتظامی بازدید به عمل می آید که پس از بررسی و ارزیابی اقدامات، مسائل و مشکلات موجود احصاء شده و موارد لازم برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت موارد مثبت یادآوری می گردد .

● گفتنی است در این بازدید دو ساعته خارج از وقت اداری مواردی از قبیل استماع مسائل و مشکلات اربابان رجوع حاضر در کلانتری ، بررسی نحوه نگهداری متهم در تحت نظرگاه ها و بازداشتگاه ها ، دفاتر و فرم های مخصوص ثبت جزئیات پذیرش متهم و دفاتر ثبت وقایع ، موقعیت و محل بازدادشتگاه ها و نحوه استقرار دوربین های نظارتی مورد بازرسی قرار گرفت .

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8170
  • 57 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.