تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رینگ سلامت در مسیر نوسازی

  • کد خبر : 7756
  • 17 آبان 1402 - 13:13
رینگ سلامت در مسیر نوسازی
شهردار اردبیل از نصب چمن مصنوعی جدید در مسیر پیاده‌روی رینگ سلامت در راستای ارتقا سلامت شهروندان خبر داد.
به گزارش آذردید؛

محمود صفری در جریان بازدید از نصب چمن مصنوعی دور دریاچه شورابیل، اظهار کرد: نوسازی چمن مصنوعی یکی از بزرگترین رینگ سلامت کشور در اردبیل با هدف ارتقا سلامت شهروندان و توسعه وررش همگانی آغاز شده‌است.

وی با بیان طول مسیر پیاده‌روی دور دریاچه شورابیل ۷ کیلومتر است که سال گذشته ۲ کیلومتر از آن با ۳ میلیارد تومان اعتبار نوسازی شد، افزود: نوسازی ۵ کیلومتر دیگر با اعتباری بالغ ۱۵ میلیارد تومان آغاز شده و ظرف مدت یک‌ماه به اتمام خواهد رسید.

شهردار اردبیل تصریح کرد: باتوجه به رویکرد سلامت محور و با هدف توسعه ورزش همگانی و ارتقا سلامت شهروندان، نوسازی چمن مصنوعی دور دریاچه شورابیل در دستور کار قرار گرفت چراکه ایجاد زمینه‌های نشاط اجتماعی از اولویت‌های شهرداری است.

پارک ۴ هکتاری خانواده‌ی شورابیل، آماده افتتاح است

صفری در ادامه با بیان این‌که توسعه مجموعه گردشگری شورابیل همواره در برنامه کاری بوده، بیان کرد: همچنین در این مجموعه، پارک ۴ هکتاری خانواده با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان آماده و روزهای آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اذعان داشت: پارک خانواده مجهز به سایت بازی‌های توپ و تور شامل زمین فوتسال، بسکتبال، والیبال، بدمینتون، هندبال و تنیس و سایت هوش و تمرکز شامل شطرنج، منچ و تنیس روی میز است.

شهردار اردبیل ادامه داد: کمپ چادر، پارکینگ خودرو، نصب اِلمان خانواده، ایجاد آلاچیق و کباب پزهای ایستاده جهت استفاده شهروندان و مسافران نیز در این پارک تعبیه شده‌است.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=7756
  • 89 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.