سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به آغاز به کار مراکز ۲۴ ساعته واکسیناسیون گفت: رفع محدودیتهای تردد شبانه به این معنی نیست که با ترددهای غیرضروری، احتیاطهای مربوط به فراگیری کرونا را کنار بگذاریم و این تصمیم برای تسهیل تردد واجدین شرایط واکسیناسیون اتخاذ شده است.
علیرضا رئیسی در این زمینه افزود: اعمال هر محدودیتی با هدف سلامت مردم بود و اگر منع تردد شبانه ایجاد شد برای این بود که دورهمیهای صورت نگیرد و بدنبال آن شیوع کرونا گسترش نیابد.
به این ترتیب براساس گفتههای سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در تمامی شهرستانهای کشور که تا پیش از این اعمال شده بود و متخلفان مبلغ ۲۰۰۰۰۰ تومان جریمه میشدند؛ لغو شده است. اما مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید دارند برای جلوگیری از ایجاد بحران دوباره کرونا بهتر است هموطنان تنها برای انجام امور ضروری و البته انجام واکسیناسیون در این ساعات تردد داشته باشند.

