تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
در 3 سال گذشته انجام شد؛

واگذاری ۲۰۰ هکتار زمین صنعتی به سرمایه‌گذاران در استان اردبیل

  • کد خبر : 3593
  • 28 اردیبهشت 1401 - 9:33
واگذاری ۲۰۰ هکتار زمین صنعتی به سرمایه‌گذاران در استان اردبیل
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: در سه سال گذشته در حدود 200 هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران استان واگذار شد.
به گزارش آذردید؛

محمد اهلی با اعلام این خبر افزود: کل مساحت شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل یک هزار و ۴۰۰ هکتار است که کمتر از هزار هکتار از این مساحت به عنوان اراضی صنعتی بوده و مابقی آن به عنوان معابر، خیابان ها، فضای سبز و محل احداث تاسیسات و محدثات محسوب می شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد اراضی صنعتی استان به سرمایه گذاران واگذار شده، خاطرنشان کرد: این میزان واگذاری های در سه ساله گذشته حدود ۲۰ درصد از کل اراضی صنعتی شهرک های صنعتی استان را شامل می شود که این آمار نشان از افزایش میل به سرمایه گذاری ها در استان دارد.

اهلی افزود: با توجه به استقبال سرمایه گذران برای حضور در شهرک های صنعتی، متاسفانه اراضی صنعتی قابل واگذاری در برخی از شهرک های صنعتی استان به پایان رسیده و یا در شرف اتمام است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: البته در چند سال گذشته چندین طرح توسعه ای در شهرک های صنعتی انجام شده که نمونه بارز آن طرح توسعه ۱۲۳ هکتاری شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل و تملک ۲۲ هکتاری ناحیه صنعتی اصلاندوز بوده است.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=3593
  • 245 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.