تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه آب‌رسانی ناحیه صنعتی پارس‌آباد با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال

  • کد خبر : 6149
  • 31 تیر 1402 - 11:04
پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه آب‌رسانی ناحیه صنعتی پارس‌آباد با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصدی پروژه آب‌رساني ناحيه صنعتي پارس‌آباد با اعتباري بالغ بر 200 ميليارد ريال خبر داد.
به گزارش آذردید؛

هاشم علایی در جریان بازدید از ناحیه صنعتی پارس‌آباد اظهار داشت: ناحیه صنعتی پارس‌آباد با مساحت ۱۰۰ هکتار از جمله نواحی صنعتی مهم استان محسوب می‌شود که برنامه ریزی‌ها برای تکمیل زیرساخت‌های آن انجام شده است.

علایی ادامه داد: از جمله مشکلات حال حاضر این ناحیه صنعتی، کمبود آب صنعتی است که برای رفع این مشکل، پروژه تامین آب از کانال‌ مغان در حال انجام است که خوشبختانه این پروژه زیرساختی از پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصدی برخوردار بوده که انتظار می رود طی سه ماه آتی به مرحله بهره برداری برسد.

وی میزان اعتبار لازم برای اجرای این پروژه مهم را ۲۰۰ میلیارد ریال برشمرد و افزود: این پروژه شامل ایستگاه پمپاژ آب، مخزن بتنی ۱۰۰۰ مترمکعبی و خط انتقال آب به طول ۵ کیلومتر است که احداث ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آن به طور کامل اجرایی شده است و اجرای مخزن بتنی نیز با سرعت بسیار مناسبی در حال انجام است که پس بهره برداری از آن، مشکل تامین آب واحدهای تولیدی این ناحیه صنعتی مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در پایان ضمن تاکید بر رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای تولیدی، از تلاش مجموعه مسئولان استان برای تامین زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا با اقدامات انجام شده، شاهد افزایش تولید و اشتغال در استان باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=6149
  • 59 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.