تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

گلخانه گرمی چند سال به حال خود رها شده است

  • کد خبر : 2770
  • 29 آبان 1400 - 13:36
گلخانه گرمی چند سال به حال خود رها شده است
استاندار اردبیل گفت: مجتمع گلخانه‌ای شهرستان گرمی در طول چندین سال گذشته به حال خود رها شده بود که هم‌اکنون از بانک‌های عامل و جهاد کشاورزی استان انتظار می‌رود در این زمینه همکاری‌های لازم و همه‌جانبه‌ای داشته باشند.
به گزارش آذردید؛

سید حامد عاملی پیش از ظهر امروز در بازدید از مجتمع گلخانه‌ای شهرستان گرمی اظهار داشت: مجتمع گلخانه‌ای شهرستان گرمی در طول چندین سال گذشته به حال خود رها شده بود که هم‌اکنون از بانک‌های عامل و جهاد کشاورزی استان انتظار می‌رود در این زمینه همکاری‌های لازم و همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

وی بیان کرد: درصدد هستیم این گلخانه را تا سال آینده به اتمام برسانیم و برای ۷۶ نفر در سال آینده زمینه اشتغال‌زایی را فراهم کنیم و شاهد توسعه سرمایه‌گذاری و اقتصاد استان باشیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مشکلات موجود برطرف‌سازی شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: احداث این گلخانه از اهداف مهم سرمایه‌گذاران است که به همین منظور احصا و رفع مشکلات مربوطه جزو اولویت‌های اساسی است.

عاملی اظهار کرد: دولت به دنبال رفع مشکلات مردم به خصوص سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است که به همین منظور حمایت از طرح‌های موجود جزو اولویت‌های اساسی و مهم است که باید در این راستا اقدامات ویژه‌ای در استان انجام یابد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=2770
  • 449 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.