تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی نجف‌زاده تزریق می‌شود

  • کد خبر : 5930
  • 14 تیر 1402 - 12:41
۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی نجف‌زاده تزریق می‌شود
استاندار اردبیل از تزریق حداقل ۱۸۰میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف در سال جاری و پیگیری پرداخت باقی اعتبارات مورد نیاز برای پروژه بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی نجف‌زاده اردبیل از منابع ماده ۵۶ و سفر رئیس‌جمهور خبر داد.
به گزارش آذردید؛

سیدحامد عاملی پیش‌ازظهر امروز در جریان بازدید از عملیات اجرایی بیمارستان نجف‌زاده اظهار کرد: استان اردبیل دچار عقب‌ماندگی جدی در حوزه سلامت است و در زمانی‌که بسیاری از استان‌ها از محل طرح تحول سلامت به تکمیل و تجهیز بیمارستان‌ها و رفع کمبود‌های خود پرداختند، استان اردبیل از این منابع بهره چندانی نبرد.

وی افزود: برای جبران این عقب‌ماندگی‌ها، پروژه‌هایی از جمله پروژه بیمارستان نجف‌زاده در حال اجرا است که در حال حاضر ۲ طبقه سازه فلزی بیمارستان نجف‌زاده نصب شده و تلاش می‌شود در مدت زمان کوتاه به ۸ طبقه افزایش یابد و تا سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل به مرحله دیوارچینی برسد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: سال گذشته حدود ۱۰۰میلیارد تومان از منابع مختلف به پروژه بیمارستان نجف‌زاده تزریق شد و از محل ماده ۵۶ نیز ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار به پروژه تخصیص یافته که پرداخت این اعتبار به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

عاملی ادامه داد: همچنین در سال جاری نیز حداقل ۱۸۰میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف به پروژه بیمارستان نجف‌زاده تزریق خواهد شد و در سفر آتی ریاست جمهوری هم تأمین باقی اعتبارات مورد نیاز این پروژه پیگیری می‌شود تا شاهد پیشرفت قابل توجه آن باشیم.

وی گفت: با توجه به اینکه اختصاص پزشکان متخصص و فوق تخصص، تجهیزات درمانی و پرستار بر اساس تخت بیمارستانی است، با بهره‌برداری از بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی نجف‌زاده اردبیل، بخش قابل توجهی از کمبود‌های درمانی رفع خواهد شد.

پایان پیام/

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=5930
  • 54 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.