استفاده بیرویه از کالاهای غیرضروری، عامل آسیب جدی به محیط زیست



































































































یک درمانگاه دندانپزشکی و یک درمانگاه عمومی شبانه روزی در اردبیل پلمب شدند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، آخرین روند اجرای پویش ملی سلامت در استان را تشریح کرد.
با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، مراسم افتتاحیه برنامه آموزشی محله محور و بزرگداشت هفته داوطلب سلامت در اردبیل برگزار شد
✅ با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، جلسه کمیته دانشگاهی ترویج تغذیه با شیر مادر برگزار شد
با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، جلسه بررسی دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت در خصوص برنامه آنکالی، مقیمی و ماندگاری پزشکان برگزار شد
کمیته دانشگاهی پایش و ارزیابی اچ آی وی در معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بر ضرورت انجام فعالیت فیزیکی منظم روزانه در بین دانش آموزان و نوجوانان جهت کاهش بیماری های غیرواگیر و مزمن و افزایش نشاط و شادی، تقویت اعتماد به نفس، کاهش اضطراب، استرس و افسردگی تاکید کرد
جلسه هم اندیشی دبیران شوراهای صنفی با دکتر علی محمدیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از ابتلای حداقل ۱۴ درصد جمعیت بالای ۲۵ سال استان به بیماری دیابت خبر داد.
به مناسبت فرارسیدن هفته قرآن و عترت در دانشگاه که از ۱۸ لغایت ۲۴ آبان ماه برگزار میشود، جلسه هماهنگی برگزاری برنامههای گرامیداشت این هفته در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، به میزبانی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار شد.
طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان شبکه های بهداشت و درمان شهرستانهای پارس آباد و مشگینشهر، یک محل غیرمجاز دندانپزشکی در پارس آباد و یک محل غیرمجاز زیبایی در مشگینشهر، بدلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی شهرستان ها، پلمب و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.