تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

بازدید سرزده ازواحدهای تولیدی استان اردبیل

  • کد خبر : 11602
  • 30 اردیبهشت 1403 - 14:01
بازدید سرزده ازواحدهای تولیدی استان اردبیل
سرپرست اداره کل استاندارد استان به همراه رئیس اداره اندازه شناسی و اوزان و مقیاس ها و سایر کارشناسان ذیربط در مورخه 29 اردیبهشت سالجاری از خطوط تولید و آزمایشگاه های شرکت تعاونی 253 صنایع غذایی وار تولید کننده محصولات کیک و بیسکویت و ویفر با نام های تجارتی وار، کاراکال و شاهمان و واحد تولیدی سالار پرواسی تولید کننده مایعات ترمز غیر نفتی و مایعات خنک کننده موتور با نام تجارتی ستاره سبز اکسیر سبلان بازدید به عمل آوردند.
به گزارش آذردید؛

در ادامه بازدید های سرزده از واحد های تولیدی حسین پور سرپرست اداره کل استاندارد استان به همراه رئیس اداره اندازه شناسی و اوزان و مقیاس ها و سایر کارشناسان ذیربط در مورخه ۲۹ اردیبهشت سالجاری از خطوط تولید و آزمایشگاه های شرکت تعاونی ۲۵۳ صنایع غذایی وار تولید کننده محصولات کیک و بیسکویت و ویفر با نام های تجارتی وار، کاراکال و شاهمان و واحد تولیدی سالار پرواسی تولید کننده مایعات ترمز غیر نفتی و مایعات خنک کننده موتور با نام تجارتی ستاره سبز اکسیر سبلان بازدید به عمل آوردند.

ایشان در این بازدید ها اظهار داشت : سازمان ملی استاندارد ایران در اجرای برنامه های تحولی ، به استناد قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد اجرای مستمر پایش و نظارت بر کیفیت وکمیت فرآورده ها را در دستور کار دارد . در این راستا سازمان خود را وکیل مردم و صدای مصرف کننده برای احقاق حقوق عامه در تامین کیفیت، ایمنی و سلامت جامعه دانسته و مبارزه با کم فروشی را بعنوان یکی از مهمترین وظایف این سازمان پیگیری می کند. در ادامه بازدیدها ، در حضور مدیرکارخانه و مسئول کنترل کیفیت واحد تولیدی نسبت به پایش کمی فرآورده ها اقدام لازم معمول گردید.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11602
  • 25 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.