تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

دیدار چهره به چهره و ضیافت افطاری خانوادگی با مددجویان زندان

  • کد خبر : 10906
  • 15 فروردین 1403 - 9:28
دیدار چهره به چهره و ضیافت افطاری خانوادگی با مددجویان زندان
رئیس کل دادگستری استان اردبیل به همراه دادستان مرکز استان با حضور در زندان مرکزی اردبیل، با زندانیان به صورت مستقیم دیدار و در ادامه نیز ضیافت افطاری مسئولان قضایی با مددجویان برگزار شد.
به گزارش آذردید؛

در راستای تحقق اهداف برنامه ریزی شده قوه قضاییه در ساماندهی امور زندانیان و کاهش جمعیت کیفری و همزمان با بیست و دومین روز از ماه مبارک رمضان و سومین شب از لیالی قدر ، حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل با همراهی دادستان مرکز استان ، با حضور در زندان مرکزی اردبیل از نزدیک مستمع مشکلات و درخواست‌های مددجویان زندان مرکزی اردبیل بوده و ضمن دیدار مستقیم با مددجویان متقاضی دیدار و دستور‌های لازم را در موارد درخواستی شامل مرخصی، عفو، مرخصی پایان محکومیت و سایر ارفاقات قانونی صادر کردند.

پس از این دیدار چهره به چهره، در راستای احیای سنت افطاری ساده مسئولان قضایی حاضر، در جمع مددجویان و خانواده‌های آنان در محل ملاقات عمومی زندان مرکزی اردبیل افطار کردند.
در پایان این مراسم آقای عبدالله داداشی مداح و ذاکر اهل بیت علیهم السلام به مناسبت شب قدر و ایام شهادت مولی الموحدین اجرای برنامه نموده و حاضرین را به فیض رسانید.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10906
  • 50 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.