تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

رهاسازی ۲ فوتی و ۸ حادثه دیده در تصادف جاده ای اردبیل- سرچم

  • کد خبر : 10946
  • 18 فروردین 1403 - 13:07
رهاسازی ۲ فوتی و ۸ حادثه دیده در تصادف جاده ای اردبیل- سرچم
سرپرست معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به 10 حادثه دیده تصادف جاده ای در حوالی تونل 12 سرچم خبرداد که این حادثه 2 فوتی داشت.
به گزارش آذردید؛

مجید فتاح زاده امروز ۱۸ فروردین اظهار کرد: در ساعت ۸:۰۵ دقیقه صبح امروز مورخه ۱۸ فروردین سال جاری پس از تماس تلفنی مرکز اورژانس ۱۱۵، از برخورد یک دستگاه تریلی با سواری دنا و تندر نود و سواری ۲۰۷ در مسیر ۱۲۰ اردبیل – سرچم بعد از تونل ۱۲ که در حوزه استحفاظی آذربایجان شرقی خبرداد.

وی اذعان کرد: سه تیم از امدادگران این جمعیت پس حضور در محل حادثه و ارزیابی صحنه حادثه ۲ نفر فوتی این حادثه را رها سازی و یک نفر آسیب دیدگان را به بیمارستان شهرستان خلخال انتقال دادند. به طوری که بقیه مصدومین این حادثه نیز توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

سرپرست معاونت امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: توصیه می شود برای کاهش سوانح و آسیب های ناشی تصادفات رانندگی برخی نکات ایمنی مانند بستن کمربند و سبقت غیرمجاز مورد توجه مردم قرار بگیرند.

به گفته فتاح زاده جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای امدادرسانی به حوادث احتمالی در آمادگی کامل به سر می برد و هموطنان می توانند در حوادث با شماره ندای امداد ۱۱۲ تماس بگیرند‌.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10946
  • 36 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.