تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

سی و یکمین دوره هفته کتاب در مرکز ۳ کانون اردبیل گرامی داشته شد

  • کد خبر : 8216
  • 29 آبان 1402 - 12:12
سی و یکمین دوره هفته کتاب در مرکز ۳ کانون اردبیل گرامی داشته شد
مربیان آفرینش‌های ادبی و هنری مرکز در کارگاه‌های خود به انجام فعالیت‌های کتاب محور با عنوان بر بال کتاب پرداختند که اعضای ادبی، کتاب‌هایی از نویسنده موردنظر خود را معرفی کرده و اعضای کارگاه سفال نیز ضمن آشنایی با آثار مطالعه، به همراه دوستان خود کتاب‌های سفالی درست کردند.
به گزارش آذردید؛

در این آیین که با شرکت جمعی از اولیا و اعضا در روز شنبه ۲۷ آبان ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد، فعالیت‌های متنوع فرهنگی، ادبی و هنری اجرا شد.

در شروع برنامه، مربیان فرهنگی مرکز با معرفی مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، در خصوص فواید و اهمیت مطالعه کتاب و تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی و کسب موفقیت‌های فردی و اجتماعی توضیحاتی ارائه کرده و از حاضران خواستند تا مطالعه کتاب را هرروز در سبد فعالیت‌های روزانه خود قرار دهند.

بر اساس این گزارش، در این جشن یکی از مادران اعضا که نویسنده کتاب است، با معرفی و خوانش بخش‌هایی از کتاب خود، در مورد اهمیت کتاب‌خوانی با حاضران به گفتگو نشست.

اجرای مسابقه کتاب‌خوانی و جورچین کلمات برای اعضا، شعرخوانی مادران، معرفی و تقدیر از اعضای کتاب‌خوان از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

همچنین، مربیان آفرینش‌های ادبی و هنری مرکز در کارگاه‌های خود به انجام فعالیت‌های کتاب محور با عنوان بر بال کتاب پرداختند که اعضای ادبی، کتاب‌هایی از نویسنده موردنظر خود را معرفی کرده و اعضای کارگاه سفال نیز ضمن آشنایی با آثار مطالعه، به همراه دوستان خود کتاب‌های سفالی درست کردند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8216
  • 47 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.