تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

صیانت از حقوق شهروندی بخشی مهم از تعهد حاکمیت در قبال شهروندان است

  • کد خبر : 11687
  • 07 خرداد 1403 - 18:30
صیانت از حقوق شهروندی بخشی مهم از تعهد حاکمیت در قبال شهروندان است
جلسه هیات بازرسی و نظارت بر حقوق شهروندی استان با حضور مقام عالی قضایی استان و مسئولان مرتبط در اداره کل بازرسی استان برگزار شد
به گزارش آذردید؛

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در ابتدای این جلسه با تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی و انقلابی و هیات همراه ایشان ، از خداوند منان توفیق ادامه راه این شهیدان را برای مسئولین نظام در خدمتگذاری و توسعه آبادانی میهن اسلامی مسئلت نمود.

 

وی در ادامه اظهار داشت: مسلماً یکی از اهداف ترسیمی برای تمامی مجموعه ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروی از ولایت فقیه، تلاش برای تحقق اهداف و آرمان های نظام و کسب رضایتمندی عمومی مردم است که البته همه اینها در گرو عمل خالصانه و دقیق به وظایف و مسئولیت ها تحقق می یابد.

 

حجت الاسلام کثیرلو افزود: صیانت از حقوق شهروندی بخشی مهم از تعهد حاکمیت در قبال شهروندان است بنابراین باید همه ارکان حاکمیت در انجام رسالت خویش باید بدرستی عمل کند و دستگاه قضایی به عنوان ناظر بر عملکرد دستگاه ها و نهاد های دولتی با هرگونه کوتاهی و یا نقض قانون شهروندی از سوی مراجع و نهاد های دولتی مطابق با قانون بدون هیچگونه تسامحی برخورد می نماید.

 

وی در این جلسه خطاب به مراجع انتظامی تأکید کرد: با توجه به اینکه در برخی از مناطق استان به ویژه بخش تازه کند پارس آباد به دلیل عدم وجود کلانتری، مردم در مواجه با مراجع قضایی و انتظامی با مشکل برخورده و متحمل صرف وقت و هزینه می شوند، از فرماندهی انتظامی استان خواست تا نسبت به رفع این مشکل اقدام لازم را انجام دهند.

گزارش نظارت بر پارکینگ های سطح شهر و بالاخص تعیین تکلیف خودروهای فرسوده و رسوبی از دیگر موضوعات مطروحه در این جلسه بود .

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11687
  • 25 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.