تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

لزوم توجه توأمان به مشکلات منطقه ای و ملی بدون در نظر گرفتن پیوست های جناحی و حزبی

  • کد خبر : 11658
  • 06 خرداد 1403 - 9:08
لزوم توجه توأمان به مشکلات منطقه ای و ملی بدون در نظر گرفتن پیوست های جناحی و حزبی
رئیس کل دادگستری استان در دیدار با نماینده جدید شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت خادم الرضا، شهید جمهور آیت الله رئیسی و هیات همراه ایشان، پیمودن و تداوم راه ایشان را موجب سربلندی، عزت و پیشرفت مملکت ذکر کرد.
به گزارش آذردید؛

حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در دیدار با نماینده جدید شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت خادم الرضا، شهید جمهور آیت الله رئیسی و هیات همراه ایشان، پیمودن و تداوم راه ایشان را موجب سربلندی، عزت و پیشرفت مملکت ذکر کرد.

وی سپس با بیان برخی از هماهنگی های صورت گرفته با مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره قبل با دستگاه قضایی اظهار داشت: در راستای تفاهم‌نامه منعقده مابین قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی ، اقدامات خیلی خوبی در راستای رفع مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت های استانی صورت گرفت که امید است این روند استمرار داشته باشد.

رئیس تشکیلات قضایی استان در این دیدار خواستار تشکیل جلسات هم اندیشی به صورت دوره ای و فصلی با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان، مجمع نمایندگان استان، استانداری ، دستگاه قضایی به منظور بررسی وضیعت استان و رفع مشکلات مردم استان گردید.

مقام عالی قضایی استان با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری و رفع مشکلات مردم است به نمایندگان استان توصیه کرد: تا ضمن پرداختن به مشکلات حوزه انتخابیه خود، نگاه فرا منطقه ای و ملی فارغ از جناح بندی های سیاسی و حزبی نسبت به مسائل کشور داشته باشند .

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11658
  • 26 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.