تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

نقش بسیار مهم بانک‌ها در رونق تولید و افزایش ظرفیت واحدهای صنعتی

  • کد خبر : 11710
  • 09 خرداد 1403 - 11:39
نقش بسیار مهم بانک‌ها در رونق تولید و افزایش ظرفیت واحدهای صنعتی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اجرای تفاهم نامه همکاری با بانک توسعه تعاون به منظور اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی خبر داد.
به گزارش آذردید؛

هاشم علایی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در جنگ اقتصادی امروز که معاندین نظام بر علیه کشور عزیزمان به راه انداخته‌اند، تولید کنندگان به عنوان جهادگران و افسران اقتصادی، نقش بسیار مهمی در خودکفایی و تامین نیازهای کشور برعهده دارند.
علایی ادامه داد: برخی از واحدهای صنعتی برای ادامه حیات تولید خود، نیازمند تسهیلات بانکی هستند که باید از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای حل مشکلات آنان استفاده شود.
وی، نقش بانک‌های عامل را در جهت افزایش تولید و اشتغال بسیار کارگشا دانست و افزود: ایجاد اشتغال یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان است که در صورت هدایت منابع بانکی به مسیر تولید، شاهد افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و در نتیجه افزایش اشتغال جوانان خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خاطرنشان کرد: اهمیت تولید در کشور به گونه‌ای است که طی چند سال اخیر، تاکیدات مقام معظم رهبری بر حل مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران بوده است که به منظور توسعه صنعتی و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران، نیازمند نگرش و نگاه حمایتی مدیران از واحدهای صنعتی هستیم و باید تلاش شود با کمک دستگاه‌های خدمت رسان و سازمان‌های اجرایی، کمبودها و کاستی‌های موجود در شهرک‌های صنعتی مرتفع شود.
وی افزود: در این تفاهم نامه همکاری، توسعه و تعاملات فیمابین به منظور ارائه تسهیلات بانکی از محل منابع بانک عامل و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تسهیل و در اختیار واحدهای تولیدی قرار داده می‌شود.
علایی ادامه داد: این تسهیلات با هدف تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت واحدهای راکد کوچک و متوسط به منظور بازسازی، نوسازی و بازفعال سازی از سوی بانک عامل ارائه خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11710
  • 24 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.