تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

نود و یکمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با بررسی لوایح شهرداری برگزار شد

  • کد خبر : 8306
  • 05 آذر 1402 - 7:57
نود و یکمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با بررسی لوایح شهرداری برگزار شد
مجوز فروش قطعاتی از زمین درخیابان عطایی جهت تامین مالی هزینه‌های عمرانی مصوب در بودجه سال ۱۴۰۲ صادر شد.
به گزارش آذردید؛

🔹سلامت صفری سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل در نود و یکمین جلسه رسمی شورای شهر ضمن تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان سلحشور و با اقتدار گفت: نودویکمین جلسه رسمی شورای شهر با بررسی لوایح شهرداری باحضور خبرنگاران برگزار شد.

🔹وی با بیان اینکه جهت تامین بخشی از هزینه‌های مصوب در بودجه ۱۴۰۲ مجوز فروش قطعاتی در خیابان عطایی داده شد و در ادامه به کمک و مساعدت مالی به سرویس بهداشتی مسجد پنج تن آلبا واقع در میدان امام حسین (ع) اشاره که قرار شد در طول روز به شهروندان خدمات داده شود ، مورد تصویب قرار گرفت.

🔹عضو هیئت رئیسه شورای شهر افزود: دو لایحه مربوط به درخواست شرکت توسعه مسکن در خصوص قطعات الحاقی شهرک کوثر و تعیین تکلیف زمین ۱۵ نفر از شهروندان جهت بررسی بیشتر به کمیسیون عودت داده شد و یک لایحه مربوط به مجوز انتقال رایگان سند قطعه زمین در شهرک شکوهی به نام شرکت گاز هم نتوانست اکثریت آرا را کسب نماید.

🔹گفتنی است در راستای انتشار خبری در مورد انصراف سلامت صفری از نطق پیش از دستور در فضای مجازی، این انصراف به دلیل تغییر ناگهانی روال عادی و جاری شورا و بعلت عدم شفافیت و اصول ثابت از باب اعتراض صفری از نطق خود منصرف شد.

🔹همچنین بنا به اظهارات وی، در متن نطق ملاحظاتی وجود داشت که شهردار اردبیل بایستی در لایحه پیشنهادی بودجه سال آتی رعایت کند. عدم اولویت بندی و زمانبندی اتمام پروژه های عمرانی ، تغییر رویکرد در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، مشکلات در سیستم نظارتی و کنترلی و حسابرسی‌ها و سایر موارد موضوع نطق سلامت صفری در صحن شورای شهر بود که متاسفانه انجام نشد.

🔹لازم بذکر است این موارد بصورت کتبی به شهردار و کمیسیون‌های مربوطه ارسال میشود و بنا به وضعیت موجود در نطق های آتی پیرامون آنها صحبت خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8306
  • 80 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.