تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

پیام تبریک مقام عالی قضایی اردبیل به منتخبین مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 10711
  • 15 اسفند 1402 - 14:48
پیام تبریک مقام عالی قضایی اردبیل به منتخبین مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی
مقام عالی قضایی اردبیل به منتخبین مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی پیام تبریک صادر کرد.
به گزارش آذردید؛

حضور حماسه ساز مردم غیور ایرانی اسلامی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برگ زرین دیگری از منظومه سترگ انسجام و همبستگی ملی را به نمایش گذاشت و نشان داد که این مردم در راستای ترسیم آینده ای بهتر برای کشور عزیزمان عزم و اراده ای نفوذ ناپذیر دارند و بی شک پیروز اصلی این میدان همانا مردم فهیم و بصیر هستند که دست در دست هم نغمه اتحاد و دل سپردگی به آرمان های امام راحل عظیم الشأن(ره)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و شهیدان و ایثارگران را به زیبایی سرودند. اینجانب به نمایندگی از تشکیلات قضایی استان انتخاب حضرات گرانقدر آیت الله سید حسن عاملی و آیت الله یداله صفری را به عنوان منتخب ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان ولایی و حسینی دارالارشاد اردبیل را تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است در سایه الطاف خداوند متعال و توجهات خاص حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) در مسئولیت خطیر و مهم خبرگان رهبری موفق و مؤید باشید.

بار دیگر مردم فهیم و خدادوست استان اردبیل در یازده اسفند ماه به فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری لبیک گفته و با مشارکت حداکثری نقشه شوم دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را نقش برآب نمودند .
فی الحال که منتخبین مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل با عنایات خداوند متعال توانسته‌ اند امید و اعتماد مردم شریف حوزه‌های انتخابیه استان را جلب نموده و به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند، بر خود فرض می‌دانیم کسب توفیق خدمت در این جایگاه خطیر و ارزشمند را به حضور این عزیزان تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت و سرافرازی داشته باشیم.

امیدواریم تمامی منتخبین در کنار مسئولین اجرایی استان با اطمینان از حمایت های قانونی و همه جانبه تشکیلات قضایی در استان با اتحاد، انسجام و با روحیه انقلابی و تعاملی برادرانه در مجمع نمایندگان در توسعه همه‌ جانبه و پیشرفت استان عزمی راسخ داشته باشند .
امیدواریم حضور شورانگیز ولی نعمتان خود در صحنه انتخابات و اراده آگاهانه آنان را تحسین نموده و خاضعانه با خدمت بی‌منت سپاسگزارشان باشید.

حسین کثیرلو
رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان اردبیل

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10711
  • 42 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.