تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

پیام تبریک مقام عالی قضایی استان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز

  • کد خبر : 10858
  • 28 اسفند 1402 - 22:32
پیام تبریک مقام عالی قضایی استان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز
پیام تبریک مقام عالی قضایی استان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز
به گزارش آذردید؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

حضرت علی (ع) : روزی که در آن معصیت خدا نشود و گناهی انجام نگیرد آن روز عید است

هم آوایی نوروز و شکوه شکفتن در بهاران و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، قدم نهادن به فصل رستاخیز طبیعت در ماه ضیافت الهی است که نشان از زیبایی، مهر و محبت و تلالوی از خیر برکت در ظل توجهات باریتعالی در سال جدید است.

بهار، فصل تسبیح آفرینش و قنوت درختان به تمنای آسمان و نوروز صحیفه‌ای ملوّن از سرزندگی، طراوت و روایتگر فرهنگ غنی سرزمین عزیزمان ایران است که از نیاکان پاک ضمیرمان به یادگار مانده و همه را به نو شدن، نو اندیشیدن و تفکر در قدرت لایزال پروردگار از برای تجدید حیات دعوت می‌کند.

در سالی که سپری شد در پرتو عنایات الهی و در سایه تلاش های بی وقفه و شبانه روزی همکاران گرامی توانستیم با استفاده از ظرفیت های موجود بسیاری از اهداف پیش بینی شده دستگاه قضایی در حوزه های مختلف از جمله، دفاع از حقوق عامه و بیت المال، احقاق حق و عدالت و مبارزه با فساد، تظلم خواهی و ثبات امنیت و آرامش برای مردم را تحقق بخشیم . لذا فرصت را مغتنم شمرده، از کلیه قضات و کارمندان دستگاه قضایی استان به لحاظ ارایه خدمت صادقانه و متعهدانه در طول سال ۱۴۰۲ کمال تشکر و قدردانی نمایم.

در پایان اینجانب به نمایندگی از تشکیلات قضایی استان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت در ماه مبارک رمضان، پیشاپیش فرا رسیدن سال جدید را تبریک گفته، برای کلیه مردم شریف استان و به ویژه برای خانواده بزرگ تشکیلات قضایی استان از درگاه خداوند متعال، سالی سرشار از موفقّیت و ایّامی نیک و پر بار، در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت می نمایم.

حسین کثیرلو

رئیس کل دادگستری اسنان و رئیس شورای قضایی استان اردبیل

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10858
  • 66 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.