تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

کانون های مساجد به یک نهاد کاملاً رشد یافته تبدیل شده است

  • کد خبر : 10761
  • 19 اسفند 1402 - 14:51
کانون های مساجد به یک نهاد کاملاً رشد یافته تبدیل شده است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: امروز پس از سه دهه فعالیت، کانون های مساجد به یک نهاد کاملاً رشد یافته تبدیل شده است و برنامه ها و فعالیت های محور به صورت تخصصی دنبال می شود.
به گزارش آذردید؛

مصطفی آمون اظهار کرد: امروز پس از سه دهه فعالیت، کانون های مساجد به یک نهاد کاملاً رشد یافته تبدیل شده است و برنامه ها و فعالیت های محور به صورت تخصصی دنبال می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برنامه ریزی های صورت گرفته برای سال آینده نیز اجرای فعالیت ها به صورت تخصصی در حوزه های مختلفی دینی، قرآنی، فرهنگی و اجتماعی است.

وی اظهار داشت: نقشه راه فعالیت های قرآنی کانون های مساجد در سال جاری و سال آینده تشکیل پایگاه های قرآنی است که تا به امروز ۱۳۹ کانون در اجرای برنامه های پایگاه های قرآنی طبق منویات مقام معظم رهبری مشارکت داشته اند و برنامه های آموزشی تخصصی پایگاه های قرآنی نیز ذیل این فعالیت ها در سال آینده پیگیری خواهد شد.

آمون خاطر نشان کرد: تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن امسال نیز زمینه ساز اجرای برنامه های متنوع قرآنی در مساجد را فراهم کرده و فعالان کانون های مساجد برنامه ریزی خاصی در این خصوص دارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: تشکیل گروه های سرود از دیگر برنامه های هنری کانون ها است که در ۲ سال اخیر به طور چشمگیر در برنامه های مختلف دیده می شود از جمله آنها حضور ۵۰۰ نفر از اعضای گروه سرود در ویژه برنامه کنگره ۳۴۰۰ شهید استان و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه است.

آمون یادآور شد: تربیت هنرمند طراز انقلاب اسلامی در مساجد با هدف ترویج هنر متعالی و معرفی این هنرمندان به جامعه از دیگر برنامه های کاربردی کانون های مساجد است که از طریق ترویج هنر تئاتر هم اکنون پیگیری می شود و در دوران دفاع مقدس و اوایل انقلاب نیز شاهد بودیم که منشا هنر متعالی اسلامی از مساجد شکل گرفت.

وی تاکید کرد: فعالان کانون های مساجد گام های موثری برای تحقق شعار راهبردی «بازگشت به مساجد» دولت سیزدهم برداشته اند و تلاش می کنیم در سال آینده برنامه های کانون های تربیت محور بیش از پیش نمود عینی داشته باشد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10761
  • 55 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.