تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اجرای ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در اردبیل

  • کد خبر : 7239
  • 24 مهر 1402 - 8:31
اجرای ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در اردبیل
 شهردار اردبیل گفت: ۵۰ میلیارد تومان برای بازآفرینی شهری اختصاص یافته است که از این محل شاهد اجرای ۱۲ پروژه بازآفرینی در اردبیل هستیم. در برگزاری اجلاس ملی معماری و شهرسازی به میزبانی اردبیل خواستار اختصاص اعتبار به پروژه‌های بازآفرینی شدیم.
به گزارش آذردید؛

شهردار اردبیل گفت: ۵۰ میلیارد تومان برای بازآفرینی شهری اختصاص یافته است که از این محل شاهد اجرای ۱۲ پروژه بازآفرینی در اردبیل هستیم. 🔸در برگزاری اجلاس ملی معماری و شهرسازی به میزبانی اردبیل خواستار اختصاص اعتبار به پروژه‌های بازآفرینی شدیم.

با پیگیری‌ها و مساعدت شرکت بازآفرینی شهری ایران ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرا و تداوم پروژه‌های بازآفرینی شهری در اردبیل اختصاص یافت. 🔸با میزبانی برای ششمین اجلاس رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلان‌شهرها موفق به جذب این اعتبار شدیم، البته قطعاً این رقم برای تداوم و اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری کفایت نخواهد کرد و شهرداری همواره تزریق اعتبار به پروژه‌ها را در دستور کار دارد.

احداث پارک ۶ هکتاری میراشرف، احداث خانه محله و تکمیل خانه سلامت در گلمغان، احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال و احداث مجموعه سالن ورزشی در محله ایران‌آباد و همچنین ایجاد راه دسترسی و بهسازی معابر محله ایران‌آباد از جمله پروژه‌های بازآفرینی شهری است.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=7239
  • 38 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.