تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

انعقاد قرارداد بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی با پیمانکاران

  • کد خبر : 6296
  • 15 مرداد 1402 - 8:23
انعقاد قرارداد بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی با پیمانکاران
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل از مهمترین برنامه‌های این اداره کل می‌باشد.
به گزارش آذردید؛

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل به منظور حمایت از فاقدین مسکن به ویژه گروه‌های کم در آمد و تامین خانه و مسکن مناسب برای این عزیزان از مهمترین برنامه‌های این اداره کل است.
وی گفت: قرارداد اجرای بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با ۷ پیمانکار منعقد و بیش از هزار و ۱۰۰ واحد نیز اجرای فونداسیون انجام شده است.
دبیر شورای مسکن استان اردبیل بیان کرد: بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و ملت بعنوان بانک‌های عامل پروژه احداث مسکن در محل ۵۰۵ هکتاری شهرک شهید سلیمانی اردبیل تعیین شده و هم اکنون در مرحله تشکیل پرونده و انعقاد قرارداد است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: سقف تسهیلات برابر مصوبه شورای عالی مسکن و شورای پول و اعتبار برای احداث هر واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان و با نرخ سود تسهیلات بانکی ۱۸ درصدی محاسبه می‌شود.
حیدری اظهار کرد: آماده سازی مجموعه ۵۰۵ هکتاری شهرک شهید سلیمانی اردبیل توسط کارگزار در حال اجرا بوده و با پیگیری‌های مستمر استاندار اردبیل و راه و شهرسازی استان، زیر ساخت‌های این شهرک توسط شرکت‌های متولی (آب، برق، گاز و مخابرات) خدمات رسان در حال طراحی و برآورد عملیاتی بوده و اجرای تیرگذاری برق توسط شرکت توزیع برق استان آغاز گردیده است.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=6296
  • 60 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.