تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بازرسی‌ قضایی و تخصصی از مشاوران املاک اردبیل ادامه دارد

  • کد خبر : 4494
  • 28 آبان 1401 - 13:57
بازرسی‌ قضایی و تخصصی از مشاوران املاک اردبیل ادامه دارد
مدیر تیم بازرسی و نظارت بر مشاوران املاک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقع جرم دادگستری اردبیل از تداوم طرح بازرسی و بازدیدهای تلفیقی و تخصصی از فعالیت اقتصادی بنگاه‌های ملکی به منظور مقابله با جرایم مربوطه خبر داد.
به گزارش آذردید؛

جواد مینویی روز شنبه در بازدید از چند واحد مشاوره املاک در اردبیل گفت: این بازرسی‌ها در قالب گشت‌های تلفیقی و تخصصی با حضور و همکاری نمایندگان مراجع ذیربط صورت می‌گیرد و کارشناسان دستگاه‌های مرتبط به تمام موارد با قاطعیت رسیدگی می‌کنند.

وی افزود: در جریان بازرسی‌ها موارد لازم بر اساس مقررات و قوانین مربوطه به متصدیان تذکر و مهلت لازم برای رفع نواقصات داده شد و در صورت کشف هر گونه تخلف، از طریق برگه‌های اخطاریه و با تعیین زمان مشخص اقدام و نتیجه نیز ظرف مدت معین به معاونت اجتماعی و پیشگیری دادگستری انعکاس می‌یابد.

مدیر تیم بازرسی و نظارت بر مشاوران املاک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقع جرم دادگستری اردبیل تصریح کرد: اغلب تخلفات شامل فاقد پروانه کسب بودن اصناف است که بدون اقدام مانده و نیاز به پیگیری از طریق بازرسان اتحادیه مشاوران املاک دارد و تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شده است.

مسکن، همواره جزو نیازهای اساسی خانواده‌ها بوده و در سال‌های گذشته در استان اردبیل بیش از ۳۰۰ بنگاه مشاوره و معامله املاک فاقد پروانه کسب شناسایی شده است و امسال بر اساس اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ۳۳ هزار و ۷۹۳ نفر در این استان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن هستند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=4494
  • 224 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.