تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

ضعف در نظارت بر عملکرد شرکت های پیمانکاری رفت و روب

  • کد خبر : 9934
  • 19 دی 1402 - 9:26
ضعف در نظارت بر عملکرد شرکت های پیمانکاری رفت و روب
عضو شورای شهر اردبیل در 96 امین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در خصوص لایحه صدور مجوز برا انتشار آگهی مناقصه نسبت به انتخاب پیمانکار برای خدمات روفت و روب شهرداری اردبیل برای سال 1403 گفت: این لایحه با موافقت اکثر اعضای شورای شهر اردبیل به تصویب رسید، اما مواردی وجود دارد که قطعا بایستی مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش آذردید؛

️زهرا قدیمی عضو شورای شهر اردبیل در ۹۶ امین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در خصوص لایحه صدور مجوز برا انتشار آگهی مناقصه نسبت به انتخاب پیمانکار برای خدمات روفت و روب شهرداری اردبیل برای سال ۱۴۰۳ گفت: این لایحه با موافقت اکثر اعضای شورای شهر اردبیل به تصویب رسید، اما مواردی وجود دارد که قطعا بایستی مورد توجه قرار گیرد.

️وی با بیان اینکه انحصار گرایی در واگذاری خدمات رفت و روب و نظافت شهری به پیمانکاران در شهرداری وجود دارد و باید مشخص شود تدبیر شهرداری در این موضوع چیست؛ افزود: در سالهای اخیر قرار بر جذب پیمانکار جدید بود که متاسفانه این موضوع عملیاتی نشد.

️عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه پیمانکاران خدمات شهری شهرداری با توجه به اینکه شهرداری حامی آنهاست و در سایه ای از امنیت کامل هستند،گاها از شهرداری و کارگران سواستفاده هایی انجام میشود؛افزود: نظارت بر عملکرد شرکت های پیمانکاری توسط شهرداری اردبیل بسیار ضعیف است.

️قدیمی تصریح کرد: در واقع شرکتهای پیمانکاری همواره مطالبات خود را بصورت نقدی بصورت ماهانه از شهرداری دریافت می کنند اما انچنان که باید کار محول شده را بنحو احسن تحویل دهند انجام نمیدهند که لازم است شهرداری مدیریت خود بر این موضوع نیز بیش از پیش نشان دهد.

️وی با اشاره به اینکه در واقع می توان از طرف همکاران متخصص معاونت خدمات شهری نکاتی را جهت بهبود امور و ارتقا کیفیت خدمات به این شرکت ها گوشزدکرد؛ افزود: حساسترین قسمت موضوع نیز بحث قراردادهاست و ضعف اصلی در این مورد وجود دارد که نیاز به دقت بیشتری دارد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9934
  • 44 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.