تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

عدول از مصوبات شورای شهر عین بی قانونی است

  • کد خبر : 9461
  • 03 دی 1402 - 9:23
عدول از مصوبات شورای شهر عین بی قانونی است
عضو شورای شهر اردبیل در خصوص لایحه افتتاح حساب مشترک بنام شهرداری اردبیل و شرکت اکو فناور راد سرمایه گذار هوشمند سازی پارک حاشیه ای اردبیل نزد بانک شهرکه جهت بررسی بیشتر به کمیسیون عودت داده شد؛ گفت: هر لایحه ای که در شورای شهر مصوب می شود در واقع قانون است و عدول از عدم رعایت این مصوبات عین بی قانونی است.
به گزارش آذردید؛

زهرا قدیمی عضو شورای شهر اردبیل در۹۴ امین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در خصوص لایحه افتتاح حساب مشترک بنام شهرداری اردبیل و شرکت اکو فناور راد سرمایه گذار هوشمند سازی پارک حاشیه ای اردبیل نزد بانک شهرکه جهت بررسی بیشتر به کمیسیون عودت داده شد؛ گفت: هر لایحه ای که در شورای شهر مصوب می شود در واقع قانون است و عدول از عدم رعایت این مصوبات عین بی قانونی است.

وی با بیان اینکه در جلسات قبل نیز این موضوع مورد بحث قرار گرفت که مصوبه ای بر عدم همکاری شهرداری با بانک شهر وجود دارد و لذا نباید به افتتاح حساب مجدد در نزد بانک شهر اصرار شود؛گفت: متاسفانه همچنان شاهد این لایحه در صحن رسمی شورا هستیم. هرچند این لایحه شاید با شش رای موافق مصوب شود، اما اعضایی که بر این لایحه رای موافق می دهند همانهایی هستند که لایحه عدم همکاری شهرداری با بانک شهر را بصورت ضرب العجل مصوب کردند.

عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: برخی از مدیران شهرداری متاسفانه اشرافیت کامل و یا زمان کافی بر توضیح لایحه ای که به شورای شهر ارایه میدهند، ندارند و شهرداری بایستی به دلیل وجود مصوبه قبلی بانک دیگری را جهت افتتاح حساب برای اجرای طرح پارک حاشیه ای معرفی کند.

قدیمی گفت: شورای شهر خانه ملت است و در آن به روی همگان باز است .اینکه نهادی را به این شورا دعوت کردیم به منزله تایید درخواست غیرقانونی آنها نیست. بلکه شورا و شهرداری درچهارچوب قانون و در حد اختیارات خود حامی تمامی نهادهاست. بطوریکه حتی شهرداری گاهی فراتر از نهادهای متولی به برخی از موضوعات فرهنگی و ورزشی و……ورود پیدا میکند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9461
  • 49 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.