تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل آغاز شد

  • کد خبر : 5449
  • 21 خرداد 1402 - 8:59
عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل آغاز شد
استاندار اردبیل با اشاره به برنامه‌ریزی‌های لازم در استان جهت ساخت و تحویل ۲۷ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن و آغاز عملیات اجرایی ۱۰هزار واحد در مرکز استان، گفت: بانک‌های استان اردبیل در حوزه نهضت ملی مسکن، پرونده‌های متقاضیان را در اسرع وقت تکمیل کنند.
به گزارش آذردید؛

سیدحامد عاملی عصر امروز در جلسه شورای مسکن استان اردبیل اظهار کرد: بانک‌های استان اردبیل در حوزه نهضت ملی مسکن، پرونده‌های متقاضیان را در اسرع وقت تکمیل کرده و اقدامات لازم باقی‌مانده را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: در سطح استان اردبیل، بیش از ۲۷هزار متقاضی دارای شرایط اعلامی ثبت‌نام کرده‌اند که برنامه‌ریزی‌های لازم جهت ساخت و تحویل این تعداد واحد مسکونی در سطح استان تدوین و در حال انجام عملیات اجرایی است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: از ۲۷هزار متقاضی واجد شرایط نهضت ملی مسکن استان اردبیل، ۲۰هزار متقاضی در مرکز استان و ۷هزار متقاضی در سایر شهرستان‌ها وجود دارد و در مرکز استان پس از رفع مشکلات تأمین زمین، عملیات اجرایی ۱۰هزار واحد مسکونی آغاز شده و با اقدامات لازم طی ماه‌های آینده، برای ۱۰هزار متقاضی دیگر شهرستان اردبیل نیز عملیات اجرایی ساخت مسکن آغاز خواهد شد.

عاملی گفت: به‌منظور توسعه و تکمیل زیرساخت‌های لازم در حوزه نهضت ملی مسکن در سطح استان اردبیل، با روش‌های مختلف موجود تأمین اعتبار در دستور کار است.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=5449
  • 53 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.