تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

پرداخت ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در اردبیل‌

  • کد خبر : 4745
  • 17 بهمن 1401 - 14:25
پرداخت ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در اردبیل‌
معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در طول امسال ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زا و کارآفرینی در استان اردبیل پرداخت شده و در دهه فجر امسال ۶۸ طرح اقتصادی آماده بهره‌برداری است.
به گزارش آذردید؛

یاسر عبداللهی عابد ظهر امروز در آئین افتتاح همزمان ۱۶ هزار طرح اشتغالزای مورد حمایت صندوق کارآفرینی در اردبیل اظهار داشت: در طول امسال ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زا و کارآفرینی در استان اردبیل پرداخت شده و در دهه فجر امسال ۶۸ طرح اقتصادی آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۰۰ نفر با اجرای این طرح‌ها صاحب شغل می‌شوند گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب در بخش‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه درصدد هستیم تا از ظرفیت سرمایه‌گذاران بهره‌گیری کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: حوزه تسهیلات ازدواج بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد رشد را نشان می‌دهد و در این زمینه بانک‌های عامل همکاری‌های لازم را در این زمینه دارند.

عبداللهی خاطرنشان کرد: حمایت‌های صندوق کارآفرینی امید برای پشتیبانی از طرح‌های اقتصادی و تولیدی به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و در این زمینه ۶۸۱ طرح مورد حمایت صندوق کارآفرینی در استان اردبیل اجرایی می‌شود که ۱۱۴ میلیارد تومان تسهیلات به این صندوق پرداخت شده است.

وی بیان کرد: اشتغال‌زایی برای یک هزار و ۹۷۵ نفر در استان اردبیل مهیا شده که در این زمینه سرمایه‌گذاری طرح‌ها با ۳۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که در این زمینه با تکیه بر سطح مهارت و دانش و تکنولوژی برتر می‌تواند محصولات متنوع و باکیفیتی را تولید و در بازار عرضه کند.

علیرضا دوست‌محمدی معاون صندوق کارآفرینی امید در ادامه گفت: ۱۶ هزار طرح اشتغال‌زا توسط صندوق کارآفرینی مورد حمایت بانک قرار گرفته و انتظار می‌رود با سرمایه‌گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان شاهد اشتغال‌زایی برای ۴۸ هزار نفر باشیم و با توجه به اینکه در سطح کشور ۳۰ هزار طرح تولیدی به ویژه کسب و کارهای کوچک مورد حمایت قرار گرفته زمینه اشتغال ۱۰۰ هزار نفر نیز فراهم شده است.

وی بیان کرد: حمایت از طرح‌های اشتغال‌زای زنان سرپرست خانوار از رویکردهای مهم و اساسی است که حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا برای زنان سرپرست خانوار جزو رویکردهای مهم و اساسی است.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=4745
  • 91 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.