استفاده بیرویه از کالاهای غیرضروری، عامل آسیب جدی به محیط زیست



































































































۴ نفر در اثر مسموميت با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل راهی بیمارستان شدند.
رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اردبیل گفت: سه نفر در اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در مشگین شهر راهی بیمارستان شدند.
دو نفر در اثر مسموميت با گاز مونوکسیدکربن در مشگینشهر راهی بیمارستان شدند
دو نفر در اثر مسموميت با گاز مونوکسیدکربن در مشگینشهر راهی بیمارستان شدند
سرپرست شبکه بهداشت و درمان مشگینشهر از مسمومیت ۱۱ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی در این شهرستان طی چند روز اخیر خبر داد.
دو نفر در اثر مسموميت با گاز مونوکسیدکربن در روستای مرنی از توابع آبی بیگلو جان خود را از دست دادند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از مسمومیت ۱۸ نفر با گاز مونوکسید کربن در اردبیل خبر داد.
در دوماهه اول امسال شش نفر در اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن به کام مرگ رفتند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل اعلام کرد: در ۲ ماه نخست امسال ۶ نفر در این استان بهدلیل مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست دادند.
مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت ارسال دستورالعمل پدافند غیر عامل بر مبنای مدرسهمحوری که با مشارکت اولیا و دانشآموزان در مدارس اجرایی خواهد شد، جزو اقداماتی است که برای پیشگیری از هرگونه حادثهای صورت گرفته است.