استفاده بیرویه از کالاهای غیرضروری، عامل آسیب جدی به محیط زیست



































































































دو نفر در اثر مسموميت با گاز مونوکسیدکربن در مشگینشهر راهی بیمارستان شدند
دو نفر در اثر مسموميت با گاز مونوکسیدکربن در روستای مرنی از توابع آبی بیگلو جان خود را از دست دادند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از مسمومیت ۱۸ نفر با گاز مونوکسید کربن در اردبیل خبر داد.
در دوماهه اول امسال شش نفر در اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن به کام مرگ رفتند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از اعزام ۵۴ مسموم حادثه مسمومیت با مونوکسیدکربن در مدرسه فرزانگان به مراکز درمانی شهر اردبیل خبر داد.