کلامالله صفری از اعزام ۵۴ مصدوم حادثه مسمومیت با مونوکسیدکربن در مدرسه فرزانگان به مراکز درمانی شهر اردبیل خبر داد.
وی افزود: از مجموع ۵۴ نفر از مسمومان حادثه، ۱۷ نفر به بیمارستان امام خمینی (ره)، ۱۷ نفر به بیمارستان سبلان تامین اجتماعی، ۱۴ نفر به بیمارستان فاطمی و ۶ نفر به بیمارستان بوعلی اردبیل اعزام شده اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: هیچکدام از مسمومین این حادثه بدحال نیستند و به صورت سرپایی مداوا شدند و جهت مراقبت بیشتر به مراکز درمانی منتقل شده اند.
صفری خاطرنشان کرد: پرسنل اورژانس ۱۱۵ همچنان در محل حادثه مستقر بوده و آماده امدادرسانی به مسمومان است.

