تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت تجارت دوخت برتر سبلان تأکید کرد؛

  لزوم تلاش مضاعف برای رفع موانع سرمایه‌گذاری/ قدردان نیروی انسانی توانمند هستیم

  • کد خبر : 11632
  • 01 خرداد 1403 - 14:41
  لزوم تلاش مضاعف برای رفع موانع سرمایه‌گذاری/ قدردان نیروی انسانی توانمند هستیم
مدیرعامل شرکت تجارت دوخت برتر سبلان ضمن تأکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری در رشد و بالندگی این بنگاه اقتصادی خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم برای رفع موانع سرمایه‌گذاری در شرکت انجام گرفته و با توجه به اینکه این مجتمع عظیم ملی از مهم‌ترین مجموعه‌های صنعتی کشور می‌باشد، با رفع موانع در توسعه فضای کسب و کار، گام‌های خوبی را در حوزه جذب سرمایه‌گذار و زمینه‌های تولیدی و غیرتولیدی برمی‌داریم.
به گزارش آذردید؛

اکبر خدامی مدیرعامل شرکت تجارت دوخت برتر سبلان ضمن تأکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری در رشد و بالندگی این بنگاه اقتصادی خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم برای رفع موانع سرمایه‌گذاری در شرکت انجام گرفته و با توجه به اینکه این مجتمع عظیم ملی از مهم‌ترین مجموعه‌های صنعتی کشور می‌باشد، با رفع موانع در توسعه فضای کسب و کار، گام‌های خوبی را در حوزه جذب سرمایه‌گذار و زمینه‌های تولیدی و غیرتولیدی برمی‌داریم.

وی افزود: در تلاش هستیم تا با ورود سرمایه‌گذاران به مجموعه و تسهیل در این روند، رشد و شکوفایی مجموعه بزرگ و باعظمت تجارت دوخت برتر سبلان را رقم زده و پیشرفت و توسعه را به منصه ظهور و بروز برسانیم.

مدیرعامل شرکت تجارت دوخت برتر سبلان خاطرنشان ساخت: این بنگاه‌ بزرگ تولیدی بخش خصوصی، در سال‌های متوالی رشد چشمگیری یافته‌اند که این واقعیت نشان‌دهنده وجود یک بخش خصوصی توانا و قدرتمند است.

خدامی گفت: نیروی انسانی توانمند در بخش خصوصی می‌تواند گره‌گشایی کند که این، نیاز به برنامه‌ریزی درست برای استفاده از ظرفیت فکری و عملی این بخش دارد و دستان پر قدرت و انگشتان مبتکر فعالان این بخش‌ها، به افزایش اشتغال و کاهش فقر هم منجر خواهد شد؛ به همین دلیل باید قدردان این نیروها بود.

وی در پایان افزود: اگر مدیریت لازم و حمایت صحیح از بخش خصوصی انجام شود پیشرفت چشمگیر واحدهای تولیدی با توجه به ظرفیت بالا، ثروت طبیعی فراوان، نیروی انسانی نخبه و ارتباط خوب دولت و مردم، به واقعیتی ملموس تبدیل می‌شود.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11632
  • 24 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.