تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

ثبت نام ۹۷ هزار نفر در طرح نهضت مسکن ملی اردبیل

  • کد خبر : 4690
  • 02 بهمن 1401 - 14:15
ثبت نام ۹۷ هزار نفر در طرح نهضت مسکن ملی اردبیل
مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۹۷هزار و ۴۷۶ نفر در این استان تاکنون برای طرح« نهضت مسکن ملی» ثبت نام کردند.
به گزارش آذردید؛

محبوب حیدری پیش از ظهر شنبه در شورای مسکن استان اظهار کرد: ۹۷ هزار و ۴۷۶ نفر در استان اردبیل تاکنون برای طرح «نهضت مسکن ملی» ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۳ هزار و ۸۸۵ نفر تأیید نهایی شده است.

وی با بیان اینکه زمین مورد نیاز برای احداث ۲۳ هزار واحد مسکن در استان اردبیل تامین شده است، گفت: کیفیت ساخت و سازهای «نهضت ملی مسکن» در استان اردبیل بالا است و تلاش می‌شود نظارت بر این واحدها افزایش یابد تا این واحدها عمر مفید بیشتری داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به اینکه ثبت‌نام مسکن ملی هم‌اکنون نیز در کلیه شهرستان‌ها امکان‌پذیر است، بیان کرد: برای ۵ هزار و ۷۱۴ واحد مسکونی در استان اردبیل قرارداد ساخت تنظیم شده و تعداد واحدهای دارای قرارداد مشارکت با بانک در استان نیز ۴هزار و ۵۶۱ واحد است.

حیدری ادامه داد: برای ساخت واحدهای مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن ۲ کارگزاری ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مسکن فعالیت‌های خود را آغاز کردند و در همه شهرستان‌ها تأمین زمین به سرعت انجام شده است.

وی افزود: ما در احداث پروژه‌های مشارکتی نیز همکاری خوبی را با سرمایه‌گذاران انجام می‌دهیم به طوری که در شهرهای مختلف استان پروژه‌های مشارکتی متعدد در حال اجرا است.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=4690
  • 99 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.